Home / After Work / Zašto se narandže uvijek prodaju u crvenim mrežicama

Zašto se narandže uvijek prodaju u crvenim mrežicama

Jeste li primijetili da narandže, mandarine i limuni u trgovinama nikada nisu u plavim ili ljubičastim mrežicama?

Iako se tako može činiti, razlog za to nije slučajan. U crvenoj mreži narandže izgledaju rumenije i primamljivije zbog čega je i veća vjerovatnoća da ćemo poželjeti da ih kupimo.

Trgovci se služe trikovima i kada je u pitanju limun ili grejp kojima najbolje odgovara žuta ili zelena. U crvenoj ambalaži bi djelovali narandžasto. Nije slučajno ni to da su košarice u trgovinama sve veće.

Martin Lindstrom, autor bestsellera koji piše o tome kako su nam brendovi isprali mozak kaže kako s većim košaricama kupci kupuju 19 odsto više.

Mudri trgovci stavljaju hladnjake s mlijekom na kraj trgovine kako bi kupcima još ponešto zapelo za oko dok idu prema namirnici koju kupuju svakodnevno./NN/

Poslovnidnevnik.ba

 

Komentari

komentari

Check Also

BiH firma upala u “svoj” objekt na Hvaru

Predstavnici privatizirane Tvornice čarapa Ključ iz Sarajeva ovih dana provalili su u zgradu u središtu …

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)