Home / After Work / Zanimljivosti / Da li su hoteli sa dva brenda budućnost

Da li su hoteli sa dva brenda budućnost

Prema izveštaju čuvene globalne konsultantske kuće HVS, sve su veće šanse da će gosti koji rezervišu boravak u nekom hotelu određene hotelske grupacije uskoro biti u mogućnosti da izaberu između dva brenda na jednom mestu. Prema pomenutom izveštaju, čini se da će sve više početi da se otvaraju i rastu svojevrsni hoteli „dva u jedan“, gde se dva brenda koja su u okviru iste grupacije nalaze ili jedan do drugog ili čak unutar iste zgrade, zadržavajući svoj identitet tako što postoje odvojeni ulazi, recepcije i liftovi. Često se događa da ovakvi hoteli dele upravne poslove, pa čak i osoblje.

Ovu ideju je prva uvela hotelska grupacija AccorHotels pre 30 godina, a koncept je sada u stalnom porastu kako u Evropi tako i u SAD. U Evropi, Marriott je 2011. godine otvorio Courtyard/Residence Inn u Minhenu, dok za sada ostale kombinacije hotela uključuju Ibis/Novotel u Parizu, Holiday Inn/Staybridge Suites u Londonu, Crowne Plaza/Holiday Inn Express u Aberdinu i Hilton/Hampton by Hilton u Bornmutu.

Očekuje se da će ovaj koncept sve više rasti što se investitori budu više upoznavali sa njim. Za menadžment jednog hotela ovakav način rada nudi brojne prednosti, ali takođe donosi i određene izazove. Ideja najbolje funkcioniše kada dva brenda imaju određeni stepen preklapanja u svojoj bazi gostiju, ali i da njihovo pozicioniranje nije previše udaljeno jedno od drugog. Razlike između dva hotela bi trebalo da budu u ceni, dužini boravka ili u tipu posete ciljne grupe gostiju.

Prema izveštaju HVS-a, glavna prednost ovakvih hotela je da se oba mogu obraćati većem delu tržišta nudeći po nešto za svakog. Operativne prednosti su da brendovi mogu deliti zajedničko osoblje i prostor za upravljanje hotelima, a takođe tu je i prednost u slučaju prebukiranosti jednog, kada se može rezervisati drugi hotel, kao i povećane mogućnosti za marketing kada su oba brenda zajedno. Ovaj koncept se i dalje razvija, a u daljoj budućnosti možda ćemo videti objekte i sa tri brenda pod istim krovom. Takođe, ideja se može proširiti i na luksuzne hotele.

Poslovnidnevnik.ba

Komentari

komentari

Check Also

Lijek za mršavljenje koji je izazvao buru oduševljenja stiže na kapaljku

Danska farmaceutska kompanija Novo Nordisk lansirat će svoj iznimno popularan lijek za mršavljenje Wegovy u …

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)