Home / Vijesti / BiH / POČEO TREĆI PLAY MEDIA DAY U BANJALUCI!

POČEO TREĆI PLAY MEDIA DAY U BANJALUCI!

VIŠE OD 500 REGIONALNIH I DOMAĆIH UČESNIKA NA KOMUNIKACJSKOM DOGAĐAJU!

Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03 počeo je danas u Banjaluci u Muzeju savremene umjetnosti RS. Oko 500 regionalnih i domaćih učesnika, kao i više od 30 predavača i panelista prisutno je na ovom događaju, koji se već mjesecima sa nestrpljenjem očekuje.

uran
Uran
merkur
Merkur

 

 

 

Jupiter
Jupiter

Prva predavanja u tri konferencijska prostora – Uran, Merkur i Jupiter, počela su jutros u 09.30h. Tri panela i 15 predavanja, čine program ovogodišnje konferencije, a ovogodišnji Play Media Day 03 nudi i mnoštvo dodatnih interaktivnih sadržaja.

Mnogobrojni učesnici nisu krili oduševljenje vizuelnim izgledom kompletnog događaja i prostora Muzeja savreme umjetnosti RS, na kojem se temeljno i dugotrajno vrijedno radilo. Kreativna oaza, koja je nastala u okviru događaja iznenadila je učesnike, ali i ponudila mnogobrojna mjesta za razgovor uz prvu jutarnju kaficu prije zvaničnog početka programa.

Snask
Švedski dvojac iz Snask kreativne agencije

Prvi predavači su privukli pažnju učesnika, koji su popunili konferencijske prostore do posledjnjeg mjesta. Tatjana Vučić, strateg za Start Up-e je istakla da su Start Up-i preuzimanje rizika sopstvenog biznisa, kao i da je rizik neophodan kako bi se postigao uspjeh, koji uz trud i zalaganje definitivno na kraju dođe. Sašo Dimitrievski, iz Pristop Grupacije, istakao je da  digitalna transformacija briše granice između industrija. U digitalnom dobu mnogo je teže doći do ciljnih grupa. Marketing budžet pao je u 2017. godini za manje od 1%, dok najveći dio budžeta odlazi na analitiku, digitalno oglašavanje, social media.

Borislav Miljanović je na svom predavanju istakao da digitalizacija utiče na sve ljude, odnosno na cijeli svijet. Dodao je da ,,Internet nije u oglasima već u sadržaju”.

Direktorica PlaymMediaDay03
Kreativna direktorica agencije Play Team i direktorica programa događaja Dijana Tepšić

 

Definitivno najviše pažnje u prvom dijelu programa su izazvali stručnjaci iz švedske agencije SNASK. Nakon mnogobrojnih komplikacija oko otkazivanja leta i promjena u poslednjem trenutku, uspješno su doputovali i oduševili publiku. Još mnogo interesantnih predavanja i sadržaja nas očekuje u nastavku programa. Pratite Play Media Day, društvene mreže i saznajte najnovije informacije sa ovogodišnjeg događaja.

Uskoro još opširnije !

Poslovnidnevnik.ba

 

 

Komentari

komentari

Check Also

Firme u BIH se masovno gase zbog odlaska radnika u Njemačku

Kriza po pitanju radne snage u BiH je kulminirala, a ona se zasad najviše prelama …

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)