Tesla je utvrdio da u hladnijem klimatskom okruženju vijci na upravljačkom mehanizmu vrlo brzo korodiraju, zbog čega upravljanje vozilom postaje teže. Tvrtka je također priopćila da nema nikakve opasnosti za vozače te da mogu nastaviti voziti svoj automobil. Za sada nema izvješća o nesrećama ili ozljedama koje bi se mogle povezati s tom greškom.
U utorak su dionice Tesle zabilježile veliki pad nakon što je američka vlada objavila da istražuje prošlotjedni fatalni sudar u kojem je sudjelovao njihov Model X SUV.
Samo još jedna u nizu loših vijesti
Vijest o povlačenju 123.000 vozila samo je još jedna u nizu loših vijesti za kompaniju Elona Muska. Sve je više onih koji misle kako Tesla Motors neće dočekati kraj godine.
Tako su brojni svjetski mediji posljednjih dana prenijeli zlokobne najave voditelja investicijskog fonda Johna Thompsona koji tvrdi da će Tesla bankrotirati u roku nekoliko mjeseci, a jedini spas pružiti joj može novi priljev svježeg kapitala ili, kako kaže Thompson, zec iz šešira Elona Muska.
Svi su složni kako je najveći problem Tesle to što nikako ne može početi generirati dobit. Koliki je Tesla gubitaš najbolje govori usporedba s gigantom Fordom. “Tesla vrijedi duplo više od Forda, a Ford je prošle godine proizveo šest milijuna automobila uz profit od 7,6 milijardi dolara, dok je Tesla proizveo 100.000 automobila uz gubitak od dvije milijarde. Nadalje, Ford ima uštedu od 12 milijardi za crne dane, dok će Tesli najvjerojatnije ponestati novca u sljedeća tri mjeseca”, izjavio je Thompson.
(Index.hr/SB/Poslovnidnevnik.ba)