Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day po četvrti put će se održati u Banjaluci 07. juna 2019. godine, a svim učesnicima će ponuditinajbolji program do sada! Nova atraktivna lokacija održavanja događaja je multipleks CineStar u Banjaluci, koji će uskoro otvoriti vrata posjetiocima u okviru Delta Planet centra. Organizator događaja, kreativna agencija Play Team, ove godine odlučila je da posjetiocima omogući potpuno novi doživljaj u jednom od najljepših i najmodernijih multipleksa u regionu. Ove godine očekuje se prisustvo oko 1000 učesnika iz BiH, regiona i svijeta.
Ovaj sada već prepoznatljivi regionalni događaj u protekle tri godine,predstavio je gotovo 100 domaćih i internacionalnih predavača, koji su svoje znanje podijelili sa više od 2000 posjetilaca.
Play Media Day poseban fokus stavlja na inspirativne primjere, uspješna rješenja i kvalitetne projekte, kako bi kompanije, agencije i mediji, kao i pojedinci postigli svoj puni tržišni potencijal u sve dinamičnijem poslovnom okruženju, gdje se trendovi iz dana u dan mijenjaju. Vrhunski svjetski, regionalni i domaći stručnjaci iz oblasti kreativne industrije će sa učesnicima podijeliti svoja iskustva i znanja. Pored tema kao što su mediji, marketing, odnosi sa javnošću, te influenseri, program će predstaviti i oblasti kao što sudigitalna transformacija, virtuelna realnost i vještačka inteligencija.
Dijana Tepšić, direktorica programa događaja i kreativna direktorica Play Team-a, ponosna je što je događaj Play Media Day i prošle godine nadmašio očekivanja učesnika i predavača, te opravdao povjerenje prisutnih i svojim programom oduševio više od 500 domaćih i regionalnih posjetilaca.
“Iz godine u godinu se trudimo da učesnicima ponudimo kvalitetan program, a sigurni smo da ćemo i ove godine programski objediniti teme koje su atraktivne i aktuelne, uz mnogobrojne domaće, regionalne i svjetske stručnjake. Najponosniji smo na činjenicu da smo Banjaluku pozicionirali na mapu kreativne industrije regiona”, ističe Dijana Tepšić.
Dodaje da je Play Media Day povezao mnogobrojne učesnike, te su nakon ovog događaja nastali uspješni projekti i saradnje. “Play Media Day je pored edukacije, veoma značajan događaj i za umrežavanje, ali i neizostavnu zabavu”, zaključila je direktorica programa.
Predavači, panelisti i učesnici prošlogodišnjeg Play Media Day događaja,nisu krili svoje oduševljenje:
Bojan Hadžihalilovović, kreativni direktor, Fabrika Sarajevo, rekao je da Banjaluka treba biti ponosna na ovakav događaj.
„Čista desetka za Banjaluku i za energiju, koju trebaš da osjetiš! Nešto ovakvo je šteta propustiti“, istakao je Hadžihalilović.
Dvojac iz kreativne agencije SNASK, Štokholm, koji je po prvi put boravio na ovim prostorima, izjavio je da je događaj izuzetan, te nisu krili oduševljenje organizacijom i gostoprimstvom u Banjaluci.
“Veoma lijepa energija, društveno i opušteno, sa mnogo mladih ljudi“, poručili su SNASK.
Ivan Živković, direktor Pioniri Communications, Beograd, rekao je da je događaj perfektno organizovan.
“Drago mi je da sam imao priliku da budem dio događaja, te da osjetim pozitivnu energiju i savršeno gostoprimstvo”, poručio je Živković.
„Play Media Day je fantastično iskustvo, vrhunski predavači, genijalni kreativci i apsolutno preporučujem svima da dođu ovdje i iduće godine“,poručila je Iva Obrovac iz agencije 404, Zagreb.
Organizatori naglašavaju da već postoji veliko interesovanje domaćih i regionalnih posjetilaca, te su i ove godine za najbrže učesnike koji se prijave, obezbijedili specijalnu akcijsku cijenu kotizacije, u iznosu od 59 eura, koja traje do 15. marta. Najbrži studenti koji se registruju, imaju mogućnost da kotizacije obezbijede po najpovoljnijoj cijeni, u iznosu od 25 eura.
Detalje o događaju i kotizacijama možete pronaći na stranici www.playmediaday.com
Vidimo se i ove godine na Play Media Day 04.
Ne zaboravite: „Komunikacija je beskonačna“.
Playmediaday/Poslovnidnevnik.ba