Tvrtka ABC Inc povećava cijenu svoje YouTube TV online usluge ,za nove korisnike jer dodaje kanale Turner tvrtke Time Warner Inc, National Basketball League i Major League Baseball, priopćilii su iz tvrtke u srijedu.
Manje od godinu dana nakon pokretanja YouTube TV-a, tvrtka povećava cijenu na 40 dolara mjesečno sa 35 dolara mjesečno jer dodaje Turnerove kanale, koji uključuju TNT, CNN i TBS, a uskoro će dodati MLB Network i NBA TV, izjavili su iz tvrtke.
Google širi svoju ponudu u vrijeme kada sve veći broj konkurentskih usluga, poput televizora Sling TV tvrtke Dish Network Corp, AT & T-a DirecTV Now i Hulu, nastoje osvojiti sve veći broj gledatelja koji otkazuju svoje pretplate na kabelske televizije kako bi gledali svoje omiljene kanale online.
Četiri najveće kabelske i satelitske tvrtke izgubile su 1.5 milijuna kupaca koji su petplatnici TV u 2017. godini.
DirectTV Sada ima preko 2 milijuna pretplatnika, prema AT & T. Sling TV, Hulu i YouTube TV ne otkrivaju koliko ih ima, no istraživačka tvrtka BTIG procjenjuje da su krajem 2017. godine imali 2,1 milijuna, 500,000 i 350,000.
Troškovi za ove konkurentne ponude kreću se od 20 dolara za Sling TV najosnovniju ponudu od 30 kanala na 39,99 dolara za Huluovu glazbu s više od 50 kanala i knjižnicom emisija i filmova, koja košta 7,99 dolara zasebno.
Google smatra da će njegova snažna sportska ponuda pomoći osvojiti više pretplatnika, rekla je Heather Moosnick, direktorica partnerstva za sadržaj, YouTube TV.
“Sport je stvarno jedna od ključnih ponuda koje bi pretplatnici bili spremni platiti za uslugu TV uživo”, rekla je Heather.
U tu je svrhu Google se ove godine usmjerio na sportske obožavatelje svojim TV oglasima. Devedeset šest posto TV oglasa na televiziji do sada ove godine pojavilo se tijekom sportskog programiranja, uključujući Super Bowl, prema iSpot.tv, koji prati TV oglase.
Kada je prošlog travnja Google pokrenuo YouTube TV, oprezno je s obzirom na to koliko je sadržaja ponudio kako bi mogao zadržati cijenu dovoljno niska da bi privukla korisnike kablovske ili ljude koji razmišljaju o ukidanju kablovske, rekao je Moosnick.
Na početku tj lansiranju YouTube TV nudi gotovo 50 kanala na pet tržišta. Uz ove dopune, YouTube TV će imati gotovo 60 kanala i biti na 100 tržišta, rekao je Moosnick.
Nova cijena će stupiti na snagu za nove korisnike koji se prijavljuju nakon 13. ožujka, priopćila je tvrtka.
Istražila:Jessica Toonkel ;Uredila: Susan Thomas
Reuters/WorldNewsExplorer.org/Poslovnidnevnik.ba