Riječ je o niskopodnom vozu koji je kupljen 2008. godine, ali ga Željeznice FBiH nisu platile. Tada je koštao blizu 11 miliona eura, a u funkciji je bio samo osam mjeseci.
Željeznice su uplatile kaparu od 1,6 miliona KM i tu je sve stalo. Godinama se pokušavao riješiti ovaj problem i na diplomatskom nivou, ali bez uspjeha jer Željeznice nisu imale dovoljno novca, a i danas grcaju u mnogim dugovima. Ukupan dug prema Končaru je mnogo veći, blizu 22 miliona KM, među kojim su popravak nekoliko lokomotiva i drugi radovi.
U Zagrebu se nalaze tri lokomotive Željeznica FBiH, čija je zapljena krenula prema rješenju od 29. septembra 2017. godine. Postupak u ovom predmetu započeo je 22. maja 2014. godine, ali je izvršenje presude nekoliko puta odgađano zbog navoda da bi Željeznice mogle izmiriti dug. Pokušali su dobiti kredit od Razvojne banke, ali su odbijeni.
Sutkinja Katarina Marčić potpisala je rješenje o pljenidbi koje se, prema riječima glasnogovornice Nagy, još uvijek sprovodi. Nakon što se postupak okonča, imovina Željeznica FBiH će biti prodana putem javne prodaje.
Niskopodni voz stoji godinama u Sarajevu iako su ga Željeznice FBiH htjele vratiti Končaru još 2013. godine. U projektu izrade ovog voza učestvovala je i Hrvatska banka za obnovu i razvoj, kao i nekoliko domaćih firmi.