06. 12. 2017. je u sarajevskom Mikser Housu, u organizaciji analitičke kuće Bisnode, održan 1. Sarajevo Communication Festival, čiji je cilj okupiti lidere šireg poslovnog okruženja i predstaviti na jednom mjestu trendove, konkretne projekte i informacije o poslovnim projektima koji su unaprijedili poslovanje i imali izuzetno pozitivne rezultate.
Zijah Sokolović, glavni „komunikator“ Festivala, vodio je prisutne kroz priče o uspješnim projektima, odnosu s klijentima i tržištem: prof. dr. Ismar Alagić, direktor Tešanjske razvojne agencije predstavio je projekte ove izuzetno uspješne poslovne zajednice; Jasmin Ligata, sportski novinar/PR govorio je o tome kako je biti PR sportskim zvijezdama poput Edina Džeke; Jasmin Maričić, vlasnik firme Poslovni glasniki urednik magazina Banke&Biznis u BiH govorio je o zahtjevnoj ciljnoj grupi, finansijskim institucijama; prof. dr. Vesna Babić-Hodović sa Ekonomskog fakulteta u Sarajevu zabavila je goste interesatnom komunikacijom sa Zijahom, kao dobrom vježbom komuniciranja; Vildana Žuga govorila je o komunikaciji sa publikom Coolstyla i Visit BH, a Erna Sošević, osnivač i CEO Bizbook.ba platforme za razmjenu poslovnih ponuda i potražnje o izuzetnom uspjehu svog start up-a.
Bojana Šutvić, osnivač i izvršni urednik portala Biznisinfo.ba objasnila je kako su se uspjeli profilisati kao biznis portal i dodala: »Festival komunikacija je pokazao da svi mi, uključujući institucije vlasti, kompanije i medije, imamo isti cilj a to je da svojom, komunikacijom doprinesemo stvaranju zdravijeg i povoljnijeg poslovnog ambijenta. Mi mediji to možemo raditi kroz promociju poduzetništva i uspješnih priča kojih je svaki dan sve više širom Bosne i Hercegovine. Zadovoljstvo mi je što kroz rad portala BiznisInfo i možemo doprinijeti tome da nijedan uspjeh bh. kompanija i poduzetnika ne prođe nezapaženo i da ti uspjesi budu inspiracija i ohrabrenje za nove poslovne poduhvate.«Komunikacija je nastavljena upoznavanjem prisutnih međusobno, na veselom i korisnom specifičnom Bisnode Speed Networkingu, a zatim su se predstavili svi partneri i prijatelji Festivala koji su doprinijeli da on bude zaista poseban.
Ispred NLB banke prisutne je pozdravio član uprave Jure Peljhan, Prevent Labs je iznenadio prisutne modnom revijom poslovne garderobe svog brenda. Gosti i učesnici su uživali u Nestle kafi, nagrađenim vinima Hercegovina Produkta iz Mostara i ukusnim zalogajima koje su pripremili Klas i Madi. Turistička agencija BH Passport obradovala je najsretnijeg dobitnika SCF tombole vikendom za dvoje u Dubrovniku a Aparthoteli Vučko vikendom na Jahorini.
Predstavili smo i vrlo interesantne priče dvije poduzetnice čiji biznis se razvija nepunu godinu: »S Kraljica« Sabina Krivdić iz Visokog, koja proizvodi kvalitetne likere domaće proizvodnje sa domaćim sastojcima, iz ekološkog uzgoja, čiji liker od maline je bio pravi hit festivala, i zdravu kozmetiku pod brendom io&bio koju je u Sarajevu pokrenula Slađana Mešanović Reč: »Ideja o proizvodnji prirodnih sapuna i prirodne kozmetike nastala je iz želje i ljubavi prema prirodnom proizvodu a sa ciljem da okupimo sve male proizvođače i njihove sirovine ugradimo u našu kozmetiku. S ponosom možemo reći da u tome i uspjevamo, tako da budućnost kompanije vidimo u daljnjem razvijanju nas i naših kooperanata«,zjavila je Slađana.
Prvi dan Sarajevo Communication Festivala bio je, zapravo, uvod, a nastavak, najavljen glavni dio festivala slijedi u aprilu 2018, kad ćemo nastaviti razgovarati sa nekim od najzvučnijih imena iz polja biznisa i komunikacija.