Home / After Work / Zanimljivosti / Da li su hoteli sa dva brenda budućnost

Da li su hoteli sa dva brenda budućnost

Prema izveštaju čuvene globalne konsultantske kuće HVS, sve su veće šanse da će gosti koji rezervišu boravak u nekom hotelu određene hotelske grupacije uskoro biti u mogućnosti da izaberu između dva brenda na jednom mestu. Prema pomenutom izveštaju, čini se da će sve više početi da se otvaraju i rastu svojevrsni hoteli „dva u jedan“, gde se dva brenda koja su u okviru iste grupacije nalaze ili jedan do drugog ili čak unutar iste zgrade, zadržavajući svoj identitet tako što postoje odvojeni ulazi, recepcije i liftovi. Često se događa da ovakvi hoteli dele upravne poslove, pa čak i osoblje.

Ovu ideju je prva uvela hotelska grupacija AccorHotels pre 30 godina, a koncept je sada u stalnom porastu kako u Evropi tako i u SAD. U Evropi, Marriott je 2011. godine otvorio Courtyard/Residence Inn u Minhenu, dok za sada ostale kombinacije hotela uključuju Ibis/Novotel u Parizu, Holiday Inn/Staybridge Suites u Londonu, Crowne Plaza/Holiday Inn Express u Aberdinu i Hilton/Hampton by Hilton u Bornmutu.

Očekuje se da će ovaj koncept sve više rasti što se investitori budu više upoznavali sa njim. Za menadžment jednog hotela ovakav način rada nudi brojne prednosti, ali takođe donosi i određene izazove. Ideja najbolje funkcioniše kada dva brenda imaju određeni stepen preklapanja u svojoj bazi gostiju, ali i da njihovo pozicioniranje nije previše udaljeno jedno od drugog. Razlike između dva hotela bi trebalo da budu u ceni, dužini boravka ili u tipu posete ciljne grupe gostiju.

Prema izveštaju HVS-a, glavna prednost ovakvih hotela je da se oba mogu obraćati većem delu tržišta nudeći po nešto za svakog. Operativne prednosti su da brendovi mogu deliti zajedničko osoblje i prostor za upravljanje hotelima, a takođe tu je i prednost u slučaju prebukiranosti jednog, kada se može rezervisati drugi hotel, kao i povećane mogućnosti za marketing kada su oba brenda zajedno. Ovaj koncept se i dalje razvija, a u daljoj budućnosti možda ćemo videti objekte i sa tri brenda pod istim krovom. Takođe, ideja se može proširiti i na luksuzne hotele.

Poslovnidnevnik.ba

Komentari

komentari

Check Also

‘PREVIŠE IH JE‘ Pucaju internet kabeli u Njemačkoj, ljudi na rubu živčanog sloma, a krivci su sasvim neočekivani

Ministarstvo okoliša kaže da je u kontaktu sa znanstvenicima i drugim zemljama kako bi dobili …

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)