Home / Seminari / Branding conference: Elma Pašić kompanija GfK BH “Kakav će biti potrošač budučnosti?”

Branding conference: Elma Pašić kompanija GfK BH “Kakav će biti potrošač budučnosti?”

Agencija GfK BH je za učesnike Branding konferencije koja se održala danas u Sarajevu ekskluzivno prezentovala  istraživanje „Consumer trendovi – Kako će svijet izgledati 2025.“
Možemo govoriti o vrijednosti i identitetu brandova, ali njihov osnovni zadatak je da privuku pažnju i angažiraju potrošača, odnosno da prepoznaju njegovu potrebu. Da bismo to postigli, moramo poznavati kupca, ono što mu je važno i koje su njegove potrebe.

Elma Pašić direktorica GfK BH je prezentovala istraživanje “Consumer trendovi – Kako će svijet izgledati 2025.”, koji je to pravac u kome potrošači idu i kakvi će biti za 5 do 10 godina”.
“Osnova suvremenog marketinškog pristupa je upravljanje odnosom brend – potrošač, ako želimo ostati u igri na visoko konkurentnom tržištu, trebamo identificirati potrebe potrošača, istaknuti se i ponuditi nešto drugačije, a naše istraživanje će pokazati u kojem smjeru trebamo razmišljati”, rekla je Pašić.

Često čujemo da je inovacija pokretačka snaga brenda koja određuje njegovu poziciju i tržišni uspjeh. Direktorica GfKBH napominje da inovacija nije plod slučaja, nego strateškog pristupa razvoju marke i komunikacije sa potrošačima:

“Brend mora aktivno komunicirati sa potrošačima. S naglaskom na aktivno, “pamtljivo,” ono koje donosi iskustvo, emociju i interaktivni odnos. Živimo u dinamičnom vremenu i imamo aktivnog potrošača koji se informira, traži pogodnosti za vrijeme kupovine, želi sve sada i odmah, traži veću vrijednost za svoj novac”.

Broj dodirnih tačaka između brendova i potrošača narastao je do neslućenih razmjera. Brendovi ih trebaju pratiti, moraju znati vrijednost svake od tih tačaka ili barem onih koje su najznačajnije za potrošača. Sam potrošač želi i teži imati bogatije iskustvo od jednostavne kupnje novog proizvoda. Zbog toga brendovi trebaju imati cjelovit uvid i znati što to potiče na izbor, kako bi mogli pružiti iskustvo, ali i inovaciju, u svakoj tački dodira sa brendom.

Današnji kupac je Povezani potrošač i brendovi bi trebali voditi računa o načinu kako takav kupac ostvaruje kontakte i šta mu je važno.

“Moramo imati uvid s čime se susreće potrošač i kako izgleda “Consumer journey”. Danas je slika procesa odluke potpuno drugačija nego što je bila prije 5-10 godina, ona je sada bar trodimenzionalna”, kazala je Elma Pašić.

Primjećujemo da svi globalni i jaki brendovi imaju sve više interaktivnih kampanja za svoje potrošače. Tako se unutar kategorije povezuju sa svojim potrošačima i ostavljaju pamtljiv trag. Sve ovo daje više mogućnosti brendovima i njihovim kreativnim timovima za povezivanje sa potrošačem.

“Ako želimo biti korak ispred, moramo pratiti trendove, segmentirati tržište i odgovarati na potrebe jer potrošač koji dolazi sutra, nije niti sličan onom danas. To trebamo prepoznati i prilagoditi se, te pratiti svaki korak kako bi pridobili kupca budućnosti.”

Moramo upoznati Povezanog potrošača – znati da je vrlo živ i prisutan i da je on taj koji će i dalje oblikovati način na koji razmišljamo o brendovima, komunikaciji i inovaciji. On je ključan za budući uspjeh svih proizvoda i usluga. Budućnost je sada, i trebamo biti spremni za naredni korak.

poslovnidnevnik.ba

Komentari

komentari

Check Also

BiH firma upala u “svoj” objekt na Hvaru

Predstavnici privatizirane Tvornice čarapa Ključ iz Sarajeva ovih dana provalili su u zgradu u središtu …

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)