Predavač na kursu Lamija Isaković je magistrica menadžmenta sa višegodišnjim iskustvom u marketingu, te dugogodišnji trener iz oblasti marketinga i PR-a. Učestvovala i vodila marketing kampanje za mnogobrojne domaće i regionalne kompanije. Specijalnost su joj društvene mreže, komunikacija, izgradnja brendova, izgradnja korporativne reputacije i inovacije.
Opšte informacije o kursu
Društvene mreže su dio svakodnevnice skoro svakog pojedinca. Pored zabave, očuvanja veza sa udaljenim prijateljima i rođacima, društvene mreže nude i ozbiljnije mogućnosti – kompanijama nude dodatnu mogućnost provjere kandidata prilikom procesa selekcije i mogućnost dvosmjerne komunikacije sa svojim kupcima, a licima mogućnost izgradnje vlastitog brenda i prepoznatljivosti koje će im pomoći da se istaknu iz mase.
Polaznici će se upoznati sa pojmom ličnog brendiranja. Kakve prednosti donosi? Kako biti drugačiji od ostalih i prepoznatljiv? Kako izabrati svoju nišu? Koja je trenutna reputacija i kako na nju uticati i mijenjati je? Koji cilj žele postići izgradnjom vlastitog brenda i kako napraviti strategiju za ostvarenje? Vaša ciljana publika?
Za sva navedena pitanja društvene mreže se mogu koristiti kao alat, te će se polaznici upoznati sa strategijama za najpopularnije društvene mreže, kako uvezati društvene mreže, optimatizacijom i kako mjeriti rezultate.
Namijenjen je licima koja žele od sebe izgraditi prepoznatljivi lični brend.
Kurs počinje 1.6.2016.godine u prostorijama Academy387 (Bosmal, Sarajevo).
Više informacija i prijave na www.academy387.com
Poslovnidnevnik.ba