Peti po redu Zimzograd otvoren je u Banjaluci juče 01.12.2017 godine na Trgu Krajine, sa svečanim dolaskom Deda Mraza, kojeg su na Trg Krajine doveli idoli najmlađih, a to su policajci i vatrogaci. Deda Mraz je došao na nesvakidašnji način uz pomoć vatrogasnih kola, teritorijalne vatrogasne jedinice grada Banja Luka i u pratnji pripadnika Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srpske (MUP RS), a nakon njih nastupao je bend The Babe Barbarella.
Milena Mijatović, direktorica agencije MINT i organizator Zimzograda, rekla je da peti Zimzograd donosi poseban i jedinstven program i sadržaj.„Ispred organizacije ovog magičnog i čarobnog petog Zimzograda, obećavam svim psojetiocima najbolju zabavu i čaroliju. Ove godine smo se potrudili da zadovoljimo čulo ukusa i mirisa sa preko 60 izlagače iz cijele BiH, ali i programom koji će biti jednako interesantan djeci i odraslima. Tu je naš Fanta Meet up sa regionalnim vlogerima i YouTube zvijezdama, svakodnevni muzički program, klizalište i zabavni park. Ne sumnjamo da ćemo i ove godine zabilježiti rekordnu posjećenost i da će Banja Luka biti stavljena u dešavanja regionalnih mapa. Hvala svim našim prijateljima, sponzorima i pokroviteljima, koji su sve ove godine vjerovali u nas i pomogli nam da gradu Banja Luka, ali i regionu pružimo jedinstven projekat kao što je Zimzograd“ , naglasila je Mijatovićeva.
Ona je dodala da će muzički program donijeti najbolju zabavu svakog radnog dana od 17 časova uz DJ-eve, tamburaše, saksofoniste, duo i trio sastave. Dok će vikendom od 18 časova, posjetioci moći uživati uz Zimzogradske tamburaše.
Igor Radojičić, gradonačelnik Banjaluke, sa zadovoljstvom je pozdravio sve prisutne i zahvalio se organizatorima na promociji Banjaluke prethodnih pet godina, uz napomenu da je Zimzograd jedinstven brend Banjaluke.
„Generalna strategija Banjaluke je da se, na određen način pozicionira kao regionalni centar, pri čemu je turizam sastavni, ako i jedan od važnijih faktora tih nastojanja. Sadržaji poput „Zimzograda“ pomažu gradu u podizanju turističke ponude, a na samom gradu je da se u narednim mjesecima i godinama generalno pozicionira kao privlačna turistička destinacija“, istakao je Radojičić.
On je dodao da će Banjaluka ove godine ponuditi dosta sadržaja za najmlađe, kao i tri novogodišnje noći uz regionalne zvijezde domaće scene.
„Podaci o bukiranosti gotovo svih smještajnijih kapaciteta za Novu godinu potvrđuju naš plan da Banjaluka ove godine, ali i u narednom periodu, mora imati bogat i sadržajan novogodišnji program“, kazao je Radojičić.
Ostoja Barašin, direktor Turističke organizacije Banjaluka, naveo je da Zimzograd privlači domaće i strane turiste, i da se bilježi veća posjeta od kada postoji ovaj projekat.
„Svake godine pratimo tendeciju rasta posjete turista našem gradu, od onih regionalnih komšija do Slovenaca koji su definitivno najmnogobrojinij. Banja Luka je ove godine ponudila dosta novih sadržaja za djecu i odrasle i ne sumnjamo da će biti dosta turista u našem gradu. U prilogu tome govore i smještajni kapaciteti koji su rezervisani već u mjesecu oktobru ove godine. TOBL u sklopu zimzograda ima i preko 40 štandova sa proizvodima od ručnog rada i suvenira, kao i prigodnih poklona i uspomena koje turisti kogu ponijeti sa sobom“, istakao je Barašin.
Program Zimzograda nastavlja se od subote 2. decembra kada nastupa bend Kazoo od 17 do 21 čas, a u nedjelju 3 .decembra nastupaju od 18 časova Zimzogradski tamburaši.
Radno vrijeme Zimzograda je svakog dana od 10 do 22 časa.
Na Fanta meet up dolaze najveće regionalne zvijede Muđa i Ćale u nedjelju 3. decembra sa početkom u 12 časova, koji imaju preko milion pratilaca na servisu YouTube. Organizatori su naveli da će uslijed najavljenih vremenskih prilika za nedjelju, fotografisanje sa ovim zvijezdama trajati do 16 časova, a početak Fanta Meet up-a zakazan je za 12 časova. Takođe su najavili da će biti i grupni selfie i da će svi zainteresovani u prvim redovima moći postaviti pitanja Muđi i Ćaletu.
Sedmični program Zimzograda i Fanta meet up-a možete pratiti na Facebook nalozima Zimzograda i ATV Banja Luka, koji je medijski partner ove manifestacije.