FlixBus u suradnji s Bisstoursom lansira 100.000 karata po 30KM prema njemačkim gradovima s direktnim vezama ili s presjedanjima
Karte se mogu kupiti od 11h, 22.8.2017. do 24.8.2017., a za putovanja u periodu od 28.8. do 27.9.2017. Pametna i zelena putovanja dostupna svima.
Europski start-up FlixBus u suradnji odlukom Uprave Bisstoursa pušta u prodaju ograničen broj karata po atraktivnoj cijeni od 30KM. Akcija počinje 22.8. u 11h i traje dva dana. Cijena se odnosi se na jednosmjerna putovanja iz primjerice Sarajeva, Kaknja, Zenice, Doboja, Dervente, a u periodu od 28.8 do 27.9.2017. (izuzev putovanja u smjeru Münchena u periodu Oktoberfesta). Karte će biti dostupne putem FlixBus mobilne aplikacije, a odnose se na sve njemačke destinacije koje se mogu pronaći u zelenoj mreži, bilo povezane direktno s BiH ili s presjedanjima.
“Ovom akcijom zajedno s našim regionalnim partnerom Bisstoursom omogućili smo našim putnicima iz i u BIH povoljna putovanja prema najpopularnijim njemačkim destinacijama poput Münchena, Stuttgarta, Frankfurta, Berlina, Hamburga, Düsseldorfa, Dortmunda i drugih njemačkih destinacija koje se mogu pronaći u našoj zelenoj mreži. Ovo može biti izvrsna prilika za sve one koji nisu bili na godišnjem odmoru ili putuju kako bi posjetili obitelj i prijatelje. – istaknula je Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću za FlixBus CEE.
Bosna i Hercegovina se pridružila zelenoj mreži prije nešto više od dva mjeseca kada je krenula prva linija Sarajevo <> Dortmund, a vrlo brzo omogućene su i direktne linije prema Sloveniji. Trenutno je povezano nešto više od 20 destinacija iz BIH s preko 350 destinacija diljem Europe. Na globalnoj razini FlixBusom je do sada putovalo 60 milijuna putnika kojima je na raspolaganju zelena mreža kroz 26 europskih država i 1200 destinacija s 200.000 dnevnih linija.
FlixBus putnicima omogućuje besplatan Wi-Fi, utičnice, više prostora između sjedala, besplatnu prtljagu te mogućnost promjene i otkaza rezervacije do 15 minuta prije polaska.
FlixBus aplikacija preuzima se potpuno besplatno te je dostupna na 20 europskih jezika. Osim jednostavne i brze kupovine karata, putem aplikacije šalju se obavijesti o promotivnim ponudama koje su dostupne isključivo za kupovinu karata putem aplikacije, dostupni su odgovori na najčešća pitanja, obavijesti o mogućim kašnjenjima autobusa zahvaljujući GPS live trackingu, navigacija do najbliže stanice te detaljne informacije o svakoj kupljenoj karti.
Sve destinacije, frekvencije putovanja, veze te cijene mogu se provjeriti na www.FlixBus.hr ili putem mobilne aplikacije.
FlixBus je mladi, europski autobusni operater koji od 2013. godine pruža alternativan, udoban i zeleni način putovanja diljem Europe dostupan svačijem džepu. Zahvaljujući mrežnom planiranju i izvrsnom hi-tech pozadinskom sustavu, FlixBus nudi 200.000 autobusnih veza dnevno u 1.200 destinacija i 26 zemalja te predstavlja najveću europsku međunrodnu mrežu autobusnih linija. Osnovan u Njemačkoj, start-up od samih je početaka prigrlio iskustvo i kvalitetu regionalnih malih i srednjih poduzeća te s njima uspješno surađuje. Sa sjedištem u Berlinu, Münchenu, Parizu, Zagrebu, Milan, Stockholmu i Amsterdamu, FlixBus timovi bave se mrežnim planiranjem, korisničkom podrškom, kvalitetom, marketingom i prodajom, kao i procesom planiranja poslovnog i tehnološkog razvoja. Regionalni autobusni partneri, koji su najčešće obiteljska uspješna poduzeća građena na generacijama uspjeha, odgovorni su za svakodnevno obavljanje prijevoza putnika i flotu zelenih autobusa, koji se odlikuju najvišim standardima udobnost i sigurnost. Inovacija, poduzetnički duh i snažan međunarodni brend u kombinaciji s iskustvom i kvalitetom tradicionalnog autobusnog poduzeća, čine snažnu mrežu autobusnih linija unutar Europe. Ovaj jedinstveni međunarodni poslovni model omogućio je zelenim FlixBusevima milijune putnika iz cijele Europe te stvorio tisuće novih radnih mjesta. www.flixbus.hr