Kakav će biti potrošač budućnosti?
Agencija GfKBH će za učesnike Branding konferencije ekskluzivno prezentirati istraživanje “Consumer trendovi – Kako će svijet izgledati 2025.”
Sarajevo, 19.5.2016. – Možemo govoriti o vrijednosti i identitetu brandova, ali njihov osnovni zadatak je da privuku pažnju i angažiraju potrošača, odnosno da prepoznaju njegovu potrebu. Da bismo to postigli, moramo poznavati kupca, ono što mu je važno i koje su njegove potrebe. Učesnici Branding konferencije 06, koja će se održati 3. juna, u klubu My Face, u ul. Vilsonovo šetalište br. 8 u Sarajevu, imaće ekskluzivnu priliku upoznati se sa istraživanjem agencije GfK BH – Kakav će potrošač biti u budućnosti.
“Prezentirat ćemo istraživanje “Consumer trendovi – Kako će svijet izgledati 2025.”, koji je to pravac u kome potrošači idu i kakvi će biti za 5 do 10 godina“, kazala je Elma Pašić, direktorica GfK BH agencije i dodala da bi brandovi trebali biti spremni da kombiniraju različite izvore podataka kako bi znali gdje ide potrošač i bili jedan korak ispred njih.
“Osnova suvremenog marketinškog pristupa je upravljanje odnosom brand – potrošač, ako želimo ostati u igri na visoko konkurentnom tržištu, trebamo identificirati potrebe potrošača, istaknuti se i ponuditi nešto drugačije, a naše istraživanje će pokazati u kojem smjeru trebamo razmišljati”, rekla je Pašić.
Često čujemo da je inovacija pokretačka snaga branda koja određuje njegovu poziciju i tržišni uspjeh. Direktorica GfKBH napominje da inovacija nije plod slučaja, nego strateškog pristupa razvoju marke i komunikacije sa potrošačima:
“Baš zbog toga ćemo na Branding konferenciji govoriti o nekim novim trendovima kod potrošača. Brand mora aktivno komunicirati sa potrošačima. S naglaskom na aktivno, pamtljivo, ono koje donosi iskustvo, emociju i interaktivni odnos. Živimo u dinamičnom vremenu i imamo aktivnog potrošača koji se informira, traži pogodnosti za vrijeme kupovine, želi sve sada i odmah, traži veću vrijednost za svoj novac“.
Broj dodirnih tačaka između brandova i potrošača narastao je do neslućenih razmjera. Brandovi ih trebaju pratiti, moraju znati vrijednost svake od tih tačaka ili barem onih koje su najznačajnije za potrošača. Sam potrošač teži i želi imati bogatije iskustvo od jednostavne kupnje novog proizvoda. Zbog toga brandovi trebaju imati cjelovit uvid i znati što to potiče na izbor, kako bi mogli pružiti iskustvo, ali i inovaciju, u svakoj tački dodira sa brandom.
Današnji kupac je Povezani potrošač i brandovi bi trebali voditi računa o načinu kako takav kupac ostvaruje kontakte i šta mu je važno.
“Moramo imati uvid s čime se susreće potrošač i kako izgleda „Consumer journey”. Danas je slika procesa odluke potpuno drugačija nego što je bila prije 5-10 godina, ona je sada bar trodimenzionalna“, kaže Pašić.
Primjećujemo da svi globalni i jaki brandovi imaju sve više interaktivnih kampanja za svoje potrošače. Tako se unutar kategorije povezuju sa svojim potrošačima i ostavljaju pamtljiv trag. Sve ovo daje više mogućnosti brandovima i njihovim kreativnim timovima za povezivanje sa potrošačem
“Ako želimo biti korak ispred, moramo pratiti trendove, segmentirati tržište i odgovarati na potrebe jer potrošač koji dolazi sutra, nije niti sličan onom danas. To trebamo prepoznati i prilagoditi se, te pratiti svaki korak kako bi pridobili kupca budućnosti.”
Moramo upoznati Povezanog potrošača – znati da je vrlo živ i prisutan i da je on taj koji će i dalje oblikovati način na koji razmišljamo o brandovima, komunikaciji i inovaciji. On je ključan za budući uspjeh svih proizvoda i usluga. Budućnost je sada, i trebamo biti spremni za naredni korak
Za više informacija o programu, predavačima i prijavama saznajte na www.branding.ba
INFO:
Prva Branding konferencija održana je 2011. godine sa ciljem podizanja svijesti lokalnih poduzetnika i brand menadžera o važnosti marketinga te ulozi branda u strateškom razvoju kompanije. Branding konferencija donosi novosti marketinških strategija, gostovanja vrhunskih predavača, organizaciju zanimljivih radionica i panel diskusija, te inspiriše kreativnu energiju i potiče networking. Prethodne Konferencije okupile su regionalne i svjetske marketing stručnjake koji su govorili o svemu onome što nam budućnost donosi kada su u pitanju marketinške strategije, nova tržišta, promjene u okruženju.
Branding konferencija se iz godine u godinu razvija i povećava svoj utjecaj na lokalno ali i regionalno tržište koju u prosjeku posjeti 341 sudionik iz 11 zemalja uz objave i reportaže u više od 60 medija.
Partneri Branding konferencije:
Sberbank, Courtyard Marriott, HTC
Medijski partneri:
BiH: FTV, FACE TV, Oslobođenje, Blic, RSG, Business magazin, Media Marketing, InStore, Klix, Al Jazeera Balkans, Fena, Akta, Modamo.info, Europlakat, Media RES, Manager.ba, Dnevni list, Onasa, Poslovnidnevnik.ba
Hrvatska: Forbes
Srbija: Advertiser Serbia, Marketing Mreža, Marketing ITD, PRspective.rs
Slovenija: Marketing magazin