Jelena Karleuša ponovo je zagolicala inozemnu pažnju. Ovoga puta nije riječ o Americi, niti Klanu Kardashian, već Turskoj. Jelena je, naime, bila glavna muzička zvijezda Bešiktašove proslave titule prvaka Turske. Šezdeset hiljada Turaka u transu je ispratilo njen nastup u novootvorenoj Vodafon Areni.
Kako i dolikuje proslavama titula, naročito klubova s najdužom tradicijom u jednoj zemlji, Jelena je otpjevala kultnu pjesmu „We Are The Champions”, grupe „Queen”, potom, na Turcima dobro poznatu melodiju (Tarkanov veliki hit Simarik) „Djevojke vole dijamante”, kao i svoj veliki hit „Krimi rad”. Slavljenici, među kojima i Jelenin suprug Duško Tošić, koji je prošle godine stavio svoj potpis na unosni profesionalni ugovor i obukao dres „Bešiktaša”, izašli su na scenu i uz ples ispratili Jelenin nastup. Euforična publika ju je ispratila velikim aplauzom, dok je od presretnog supruga, s kojim ima dvije kćerke, Atinu i Niku, dobila poljubac. Sve su ovo zabilježili turski mediji, sa stranica čijih novina Jelena i Duško ne silaze ovih dana.
Svakodnevno Jelena Karleuša objavljuje slike sa porodičnog odmora u Dubaiju, ali sve ostale su ostale u sijenci sek*i fotografije iz hotelske sobe, na kojoj je Jelena go*a u kadi, dok je muž Duško Tošić posmatra iz kreveta. Ova provokativna slika je odmah postala hit u turskim medijima, i sigurno je da nikoga neće ostaviti ravnodušnim…
Vaš suprug Duško, sudeći prema izvještajima turskih medija, koji ga, čitam, nazivaju sultan, uživa poprilično dobar status u Turskoj. Ta pomama paparazza, a i samih navijača najstarijeg kluba, neki će reći, jeste nesvakidašnja, nepojmljiva, ponekad i nesnošljiva. S kćerkama često boravite tamo, šta vam je najzanimljivije istanbulskoj svakodnevici?
– Istanbul je megapolis, koji živi 24 sata dnevno. Uglavnom izbjegavamo velike gužve i mjesta gdje ima mnogo ljudi zbog paparazza i slikanja sa svima živima. To može biti jako naporno, pogotovo kada smo s Atinom i Nikom, koje malo i plaši sav taj haos. Volimo mirna mjesta, u Istanbulu ima predivnih restorana u kojima jedemo, zatim neizbježan šoping koji je, upotrijebit ću žargonski izraz, “ludilo mozga”! Da ne govorim da su istorijska mjesta nestvarna i sve ono što svaki dan otkrivamo.
DV
Poslovnidnevnik.ba