Home / Vijesti / Svijet / KRAJ DIZELAŠA I BENZINACA OD 2025

KRAJ DIZELAŠA I BENZINACA OD 2025

U Njemačkoj je 2019. registrirano oko 3,6 milijuna automobila, ove će godine biti manje zbog Corone. Od 2025. godine, kada novi standard Euro 7 o emisijama treba stupiti na snagu u cijeloj EU, to bi moglo biti VRLO puno manje jer neki automobili više neće postojati, niti mogu postojati.
Budući da Komisija EU, koju vodi Ursula von der Leyen (62), planira najstrože propise o emisijama svih vremena.
Riječ je o onečišćivačima poput NOx (dušikov oksid), koji su već doveli do zabrana vožnje u mnogim europskim gradovima. Razgovarat će se o studiji na 66 stranica stručnjaka iz cijele Europe („Savjetodavna skupina za norme emisije vozila“), koju je BILD am SONNTAG pripremio za EU

Prijedlozi stručnjaka

► U budućnosti, novi automobili smiju emitirati NOx 30 miligrama po kilometru, u drugom scenariju čak samo 10 mg / km.
Prethodne granične vrijednosti: 60 mg za benzinska vozila, 80 mg za dizelska vozila. Ugljični monoksid treba smanjiti s 1000 ili 500 mg na 300 ili 100 mg.

► Test RDE (stvarne emisije pogona), koji koristi mobilni mjerni uređaj za mjerenje poštivanja graničnih vrijednosti čak i za vrijeme vožnje, treba znatno pooštriti.
Sve iznimke koje je RDE do sada dopuštao trebaju se eliminirati. U novom testu dopušten je puni gas, teoretski cijelo vrijeme automobili moraju poštivati ​​granične vrijednosti na temperaturama od minus 10 do plus 40 stupnjeva, čak i na nadmorskoj visini od 1000 ili 2000 metara (prethodno do 700 m) i tijekom teoretskog “vijeka trajanja” od 15 godina ili više. Kilometraža od 240 000 km (prethodno 160 000), čak i s krovnom kutijom, nosačem za bicikle ili prikolicom.
Upućeni u BILD am SONNTAG: „Ono što se ovdje traži danas se ne može postići motorom sa izgaranjem. To je poput objave rata dizelskim i benzinskim motorima. ”Moderni motori s izgaranjem, koji su jednako čisti kao nikada prije, tada ne bi bili dovoljno čisti.
To znači da bi novi automobili bili još skuplji ili se uopće ne bi izrađivali jer to proizvođaču više ne vrijedi. To bi moglo značiti da će se od 2025. (gotovo) graditi samo novi električni automobili. Kvazi-off za benzinska i dizelska vozila.
Jedno je jasno: ako se primjenjuje novi standard, sva nova vozila moraju ga ispunjavati. Točka. Stara dionica vjerojatno će se nastaviti, kao i prijelazom s Euro 5 na Euro 6.

Što stoji iza toga?

Europska komisija želi dati primjer svom Zelenom dogovoru i oslanja se na političku većinu u klimatskoj raspravi, kaže se. Uz to, postoje automobili koji udovoljavaju svim graničnim vrijednostima: e-automobili i priključni hibridi s velikim baterijama. Studija ne govori o promicanju e-goriva, tj. Sintetički proizvedenih “čistih” goriva zbog kojih bi populacija automobila (47 milijuna automobila u Njemačkoj) bila bez emisija.

Na temelju studije sastavit će se prijedlog Komisije do 2021. godine, nakon čega parlament EU mora odobriti. U Berlinu odgovornost snosi ministrica zaštite okoliša Svenja Schulze (52, SPD). Utorak je auto-sum kancelara, a o Euro-7 se također može raspravljati.

BILD/Poslovnidnevnik.ba

 

 

Komentari

komentari

Check Also

BiH firma upala u “svoj” objekt na Hvaru

Predstavnici privatizirane Tvornice čarapa Ključ iz Sarajeva ovih dana provalili su u zgradu u središtu …

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)