Nakon SAD-a, gdje je već krenulo s otvaranjem trgovina namijenjenih kupcima koji preferiraju kupovati uživo, Amazon razmišlja o istom potezu i na svojem drugom najvećem tržištu.
Njemačka je inače, odmah iza SAD-a, drugo najveće tržište za ovu internetsku trgovinu, dok tamošnji logistički centri služe i za opskrbu ovog dijela Europe.
Otvaranje dućana u Njemačkoj potaknuto je činjenicom da kupci u toj zemlji i dalje vole kupovati “offline”, ali isto tako vole i širok izbor – pa u Amazonu smatraju da bi njihove trgovine mogle zadovoljiti te potrebe. Detalje o eventualnom broju trgovina koje kompanija planira otvoriti ili o rokovima u kojima bi se to moglo dogoditi nisu željeli podijeliti s javnošću.
Amazon to showcase its transportation drive at world's largest tech show https://t.co/X8RN1Oom5t pic.twitter.com/ELRIRVjfFJ
— Reuters (@Reuters) January 6, 2020
Amazon već ima nekoliko desetaka fizičkih trgovina u SAD-u i Velikoj Britaniji, među kojima je i četiri objekta pod markom konceptAmazon Go trgovina bez blagajnika u kojima kupci mogu uzeti robu s police i išetati iz dućana, dok se naplata odvija automatizirano./SandroVrbanus/
Poslovnidnevnik.ba