Sarajevo, 5. novembar 2018.
Content marketingom do povećanja prodaje, inovacije u turizmu, startup kultura, osnove efikasnog poslovnog umrežavanja, pametno ulaganje u digitalni marketing, uticaj online reputacije na poslovanje i savremeni marketinški trendovi u turizmu, vježba umrežavanja i još mnoge druge zanimljve teme očekuju učesnike Tourism Networking Foruma (TNF) 2018.
Prvo izdanje događaja koji okuplja turističke djelatnike iz Bosne i Hercegovine i zemalja regiona, te djelatnike iz srodnih poslovnih oblasti koji teže poslovnom umrežavanju i povezivanju svog poslovanja sa turizmom bit će održano u četvrtak, 8. novembra 2018. u sarajevskoj Vijećnici u organizaciji Agencije za komunukacije EBBECOMMS,a u partnerstvu s Gradom Sarajevom.
“Grad Sarajevo sa zadovoljstvom prihvatio je ovo partnerstvo. Prepoznali smo značaj TNF-a koji ima za cilj umrežavanje turističkih djelatnika iz cijelog regiona uz promociju turizma kao poduzetničkog potencijala. Ove godine, TNF-a će ugostiti svjetski priznata imena iz domena turizma, marketinga, hotelijerstva i biznisa, stoga su mogućnosti poslovnog umrežavanja od iznimne važnosti. Trenutna gradska administracija na čelu sa gradonačelnikom Abdulahom Skakom vrijedno radi na afirmaciji turističke ponude te obnovi kulturno-historijskih spomenika i muzeja te otvaranju novih, a sve u cilju da turistima i sugrađanima ponudimo više. Posebno naglašavamo projekte poput “Trebevićke žičare” i “Sarajevo novogodišnji centar regije” koji su prema statistikama postali magnet za turiste, a raduje nas i to da će predstojeća sportska manifestacija EYOF biti najposjećenija do sada. Sigurni smo da će i učesnici TNF-a ponijeti lijepa iskustva iz Sarajeva i radujemo se susretima koji slijede”, izjavila je Naida Kraljić iz press službe Uprave Grada Sarajeva.
Osim Grada Sarajeva, u okviru EXPO progama u galeriji iznad svečanog salona, svoju ponudu izložit će brojni učesnici, ali i partner TNF-a JP Sarajevo d.o.o.
“Kako je Tourism Networking Forum posvećen turizmu kao brzorastećem sektoru BiH koji bilježi snažan rast dolazaka turista i brzo širenje usluga, Grad Sarajevo i JP Sarajevo d.o.o. su organizaciji ovog foruma dali svoj doprinos i partnerstvo s ciljem promocije turističke ponude i potencijala našeg glavnog grada kao najpoželjnije turističke destinacije. JP Sarajevo d.o.o će predstaviti učesnicima foruma svoje rezultate, poziciju na turističkom tržištu, projekte i inovacije usmjerene na razvoj Sarajevske žičare kao najveće turističke atrakcije te Gradske vijećnice kao najreprezentativnijeg objekta, u gradu Sarajevu ali i Bosni i Hercegovini”, kazao je Esad Tanović, direktor JP Sarajevo d.o.o i dodao kako će Grad Sarajevo na forumskom štandu osim Sarajevske žičare i Gradske vijećnice, promovisati i sadržaje Olimpijskog bazena Otoka te EYOF-a.
Zvijezda EDU programa je hotelijersko – marketinški stručnjak, osnivač i izvršni direktor ReviewPro-a, svjetskog lidera za guest intelligence u hotelskoj industriji, RJ Friedlander. Friedlander, inače dobitnik priznanja ”icon of the industry/ikona industrije”, će u Sarajevu govoriti o savremenim marketinškim trendovima u turizmu.
TNF će također ugostitii njemačkog marketing stručnjaka, Philippa Klöcknera, čovjeka čije znanje o online marketingu je pomoglo kompanijama kao što su Trivago, HomeToGo, GetYourGuide i TrainLine. Iz Beograda stiže Ivan Bildi, regionalni marketinčki stručnjak koji je doveo prvi britanski koledž u Srbiju, iz Hrvatske Dino Oreški, koji je karijeru počeo u Neckermannu i za njega kažu da pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga, dok će iz BiH svoje znanje prenijeti Edin Halilović, Sanel Hadžić, Tarik Hamzić, Goran Dodig, Admir Dizdar, Sanela Softić, Emina Šehalić-Fazlagić te Enis Avdić.
“Čast mi je kao predstavnik uspješne domaće priče kakva je Sarajevo Navigator, odnosno brand Destination Sarajevo, prisustvovati događaju koji će okupiti veliki broj djelatnika iz sektora turizma. Smatram da su događaji ovakve vrste veoma bitni za razmjenu ideja i znanja što može voditi razvoju novih projekata koji će unaprijediti našu turističku ponudu. Drago mi je da ćemo na panelu imati priliku govoriti o inovacijama u turizmu i startup kulturi, jer je i naš projekat krenuo kao mali startup prije 12 godina, a mnogo je primjera kako su neke inovacije u posljednjoj dekadi značajno promijenile razmišljanje i ponašanje turista”, izjavio je Enis Avdić, izvršni direktor Sarajevo Navigatora, koji će prisustvovati panel diskusiji o temi Inovacije u turizmu, startup kultura.
Osim edukacijskog i izložbenog dijela programa, forum sadrži i NETWORKING gala događaj poslovnog umrežavanja koji će se istog dana održati u večernjim satima u auli Vijećnice, a moderirat će ga Bisnode po principu business speed networkinga.
“Na dan foruma Vijećnica će otvoriti vrata svim posjetiocima EXPO programa koji u periodu od 11:00 do 17:00 sati besplatno mogu posjetiti ovaj dio programa”, izjavila je Adela Bevanda, PR foruma.
Agencija za komunikacije EBBE COMMS/Poslovnidnevnik.ba