Home / Vijesti / BiH / Tourism Networking Forum (TNF 2018) ugostit će svjetske stručnjake RJ Friedlandera i Philippa Klöcknera

Tourism Networking Forum (TNF 2018) ugostit će svjetske stručnjake RJ Friedlandera i Philippa Klöcknera

Regionalni događaj „Tourism Networking Forum (TNF) 2018“, ugostit će velika regionalna, ali i svjetska imena iz hotelijerstva, marketinga i biznisa, koji će u okviru edukacijskog dijela programa učestvovati na panelima o temama u vezi sa savremenim komunikacijskim trendovima u vezi sa turizmom, inovacijama u turizmu, te modernim biznis modelima.

U sarajevsku Vijećnicu 8. novembra stižu, između ostalih, RJ Friedlander iz Španije koji će govoriti o temi „Uticaj online reputacije na poslovanje i savremeni marketinški trendovi u turizmu“ te Philipp Klöckner iz Njemačke čije je predavanje nazvano „Pametno ulaganje u digitalni marketing“. Na forumu će govoriti i regionalni stručnjaci iz marketinga Ivan Bildi iz Beograda i Dino Oreški iz Zagreba.

RJ Friedlander je poduzetnik, govornik i investitor koji dolazi iz Barcelone. Osnivač je i izvršni direktor ReviewPro-a, svjetskog lidera za guest intelligence u hotelskoj industriji. ReviewPro razvija sisteme i alate za istraživanje tržišta kroz online sadržaj koji stvaraju gosti i za upravljanje tim sadržajem. Od 2017. godine, Friedlander je kompaniju na čijem je čelu i dalje, prodao Shiji grupaciji (Shenzhen Stock Exchange), jednoj od najvećih korporacija za ugostiteljsku tehnologiju na svijetu, koja je danas djelimično u vlasništvu „Alibabe“(alibaba.com).

Friedlanderova kompanija sarađuje sa više od 30 000 hotela u više od 150 zemalja širom svijeta, te je dobila najprestižniju nagradu u  online turističkoj industriji, „Phocuswright Best Emerging Technology Innovation Award“. Friedlander je čest govornik na svjetskim konferencijama o turizmu, te redovan predavač na seminarima Svjetske turističke organizacije (UNWTO).

Ivan Bildi
Dino Oreski

 

Njemački marketing stručnjak, Philipp Klöckner radio je sa više od 100 start-upa i kompanija i njegovo jedinstveno znanje o online marketingu i Search Engine Optimization (SEO) pomoglo je kompanijama koje vrijede milijarde dolara kao što su Trivago, HomeToGo, GetYourGuide i TrainLine da rastu brže i unaprijede efikasnost svojih marketinških napora.

Istaknutim svjetskim stručnjacima, organizator foruma Agencija za komunikacije EBBE COMMS, uručit će specijalno priznanje – statuu koju će po uzoru na vitraž iz sarajevske Vijećnice kojim je inspirisan i logo TNF-a,  izraditi kipar Adis Fejzić.

Osim edukativnog programa, učesnici foruma će moći izlagati svoje ponude na jednom od štandova (EXPO) u Vijećnici, te učestvovati na događaju poslovnog umrežavanja koji će se isti dan u večernjim satima održati u auli Vijećnice.  Prijave za forum otvorene su do 20. oktobra putem zvanične web stranice www.tourismnetworkingforum.com.

Agencija za komunikacije EBBE COMMS

Poslovnidnevnik.ba

Komentari

komentari

Check Also

IZETBEGOVIĆ TVRDI DA JE SKROMAN ČOVJEK: “Hranim se u Predsjedništvu, za predsjednika sam siromašan, a biću i NA BIROU ZA ČETIRI DANA”

Bakir Izetbegović, predsjedavajući Predsjedništva Bosne i Hercegovine i predsjednik Stranke demokratske akcije, kazao je za …

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)