Home / Vijesti / BiH / Telekomi tvrde jedno a korisnici drugo: Utječe li povećan broj korisnika na kvalitet mobilnog interneta

Telekomi tvrde jedno a korisnici drugo: Utječe li povećan broj korisnika na kvalitet mobilnog interneta

I dok neke zemlje uveliko pripremaju teren za postepeno uvođenje 5G mreže, u našoj zemlji je 4G i dalje misaona imenica s obzirom na to da je uvođenje te mreže zapelo u zamršenim procedurama i nedovoljno dobroj koordinaciji institucija. Ali dok se nadaju naprednijim telekomunikacijskim uslugama, građani BiH tokom sezone godišnjih odmora i dolaskom velikog broja turista svjedoci su još lošijih usluga.

Na adresu našeg portala u posljednjih nekoliko sedmica stiglo je više upita nezadovoljnih korisnika usluga BH Telecoma, HT Eroneta i m:tel-a koji su govorili o katastrofalno lošoj brzini interneta na 3G mreži te čestom pucanju konekcije, kao i čestom prekidanju poziva.

Prema saznanjima Klix.ba, uzrok slabijeg kvaliteta usluga interneta je prevelik promet saobraćaja, odnosno naglo povećanje broja korisnika. Uprkos praksi, iz BH Telecomaodgovaraju da je tačna informacija o značajnom rastu prodaje Ultra/Tourist paketa u odnosu na prošlu godinu u vrijeme turističke sezone, ali da to ni na koji način ne utječe na odvijanje saobraćaja u 3G mreži.

Kapaciteta ima dovoljno

“Mobilna mreža BH Telecoma ima dovoljno kapaciteta da zadovolji potrebe svih naših korisnika pa i povremenih korisnika kao što je to slučaj s korisnicima Ultra Turist paketa”, kazali su za Klix.ba iz BH Telecoma.

Iz ove kompanije ističu da su prodajni rezultati Ultra start paketa za prethodna dva mjeseca veći za 19 posto u odnosu na isti period prošle godine, a da je najznačajniji rast prodaje ostvaren za pakete Turist 1 i Turist 2 gdje je u posljednja dva mjeseca ostvareno povećanje od čak 54 posto u odnosu na isti period prošle godine.

“U narednom periodu očekujemo još bolje prodajne rezultate prepaid programa BH Telecoma zbog trajanja aktuelne promotivne akcije Unlimited Tourist koja uključuje znatno veće količine saobraćaja i specijalne pakete”.

Iz HT Eroneta za Klix.ba su kazali da zbog kolektivnog godišnjeg odmora ne mogu dati precizne podatke o prodanim prepaid karticama, ali su istakli da se svake godine za vrijeme ljetne turističke sezone bilježi porast prodanih prepaid paketa. I u ovom telekom operateru naglašavaju da povećan broj korisnika ne utječe na kvalitet Eronetovih usluga.

I u kompaniji m:tel tokom ljetne sezone bilježe rast korištenja prepaid start paketa, a kao razlog navode veći broj korisnika koji odmore provode u BiH ili se nalaze na proputovanju.

Stvaranje pretpostavki za 4G

“Uzimajući u obzir činjenicu da korisnici sve više komuniciraju putem mobilnog interneta, ovi paketi nude i dovoljne količine internet saobraćaja, kao i mogućnost njegovog dokupljivanja putem različitih prepaid tarifnih opcija”, kazali su nam iz m:tela.

I m:tel je mislio na turističku sezonu pa je kreirao Start pakete za turiste kojima je najvažniji internet. Ali s obzirom na to da je riječ o novim prepaid korisnicima koji ne sklapaju ugovore, u m:telu nemaju evidenciju o tome da li korisnici dolaze iz stranih zemalja ili je riječ o domaćim kupcima.

I dok Vijeće ministara BiH izražava očekivanja da će nadležne institucije u skladu s politikom sektora elektronskih komunikacija BiH ubrzati aktivnosti da bi se u što kraćem roku stvorile pretpostavke za komercijalnu upotrebu mobilne mreže četvrte generacije (4G), telekom operateri u BiH tvrde da tokom enormnog povećanja korisnika sve funkcioniše savršeno.

U isto vrijeme krajnji korisnici muku muče da otvore neku od aplikacija na pametnom telefonu ili obave besplatan poziv putem interneta konektovani na mobilnu mrežu treće generacije.

Klix/Poslovnidnevnik.ba

Komentari

komentari

Check Also

BiH firma upala u “svoj” objekt na Hvaru

Predstavnici privatizirane Tvornice čarapa Ključ iz Sarajeva ovih dana provalili su u zgradu u središtu …

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)