Home / Kompanije i Tenderi / Facebook završava test sa News Feed koji je provodio u šest država..
Facebook

Facebook završava test sa News Feed koji je provodio u šest država..

SAN FRANCISCO – Facebook Inc je u četvrtak okončao ispitivanje svojeg novog  news feeda , ideja koja je ukazala da se testira kako su ljudi konzumirali vijesti u šest zemalja .  Dodao je zabrinutost zbog Facebookove moći.
Test je stvorio dva serijska broja postova. Jedan je bio usredotočen na fotografije , ažuriranja prijatelja i obitelji, a drugi je bio pozvan “istražiti feed”.

Posvećena je materijalu s Facebook stranica koje je korisnik volio, kao što su mediji ili sportski timovi.

Mreža društvenih medija odlučila je okončati test i održavati jedan feed jer su ljudi rekli  u istraživanjima da im se nisu svidjele promjene, izjavio je Adam Mosseri, voditelj vijesti na Facebooku.

“Ljudi su nam rekli da su manje zadovoljni postovima koje su vidjeli, a dva odvojena feeda zapravo im nisu pomogla da se više povezuju s prijateljima i obitelji”, rekao je Mosseri.

Test je započeo u listopadu i održan je u Boliviji, Kambodži, Gvatemali, Srbiji, Slovačkoj i Šri Lanki. Brzo je smanjio promet web stranica za manje medijske kuće, od kojih su neke izgradile publiku na klikovima preko Facebooka.

Test je pokazao kontradikciju u Facebookovom odnosu s izdavačima, kojima je društvena mreža koristila kao izvor slobodnog sadržaja, rekao je Leonardo Rodríguez, direktor digitalnog razvoja u Guatemali Prensa Libre.

“Ovo mi se činilo poput zlostavljane prakse i pokazuje njihovu kontrolu”, rekao je Rodríguez.

Mosseri je kazao kako je tvrtka također “primila povratne informacije da smo otežali pristup ljudima u zemljama koje su testirali važne informacije i da nismo jasno komunicirali test”. Rekao je kako će Facebook, kao odgovor, revidirati i provjeriti kako testirati proizvod promjene.

“Nadam se da će Facebook imati više interesa za ono što se događa  zemljama u testiranju”, izjavio je slovenski novinar Filip Struhárik, koji je ranije kritizirao test.

Struhárik je kazao kako su internetske stranice s vijestima  jače sada jer se ne oslanjaju na Facebook  promet, a očekuje da će promet od Facebooka dugoročno pasti dalje zbog drugih promjena u vijestima koji naglašavaju sveukupni mediji.

Glavni izvršni direktor Mark Zuckerberg predstavio je druge promjene u Facebook News Feedu u posljednja dva mjeseca u borbi protiv senzacionalizma i prioriteta postova prijatelja i obitelji.

Najveća društvena mreža na svijetu i njegovi konkurenti pod pritiskom su korisnika i vladinih vlasti kako bi svoje usluge manje zarazile i zaustavile širenje lažnih vijesti i prijevara.

“Facebook će morati razmišljati o tome kako ne bi ukidali slobodu izražavanja, nego nekako odrediti granice i zaštititi demokratske procese i ljude”, izjavila je Dina Fernández, predsjednica uredničkog odbora guatemalske web stranice Soy502.

Reuters

Poslovnidnevnik.ba

Komentari

komentari

Check Also

BiH firma upala u “svoj” objekt na Hvaru

Predstavnici privatizirane Tvornice čarapa Ključ iz Sarajeva ovih dana provalili su u zgradu u središtu …

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)