Kompanija Merkator započela je proces monetizacije velikih tržnih centara po ubrzanom postupku na nivou cijele grupe, uključujući BiH, potvrđeno je iz Uprave Merkatora BiH za klix.ba.
Monetizacija znači prodaju objekta koji se potom uzimaju pod najam od novog vlasnika, kako bi se dobio svjež kapital.
“Praksa nove Uprave Merkatora pokazala se uspješnom na primjeru Merkatora Beograd. Današnji trend u svijetu posmatra ‘sell i llease back’ (prodaj pa unajmi prodano) kao uobičajenu praksu, tako da će prodavnice Merkatora BiH nastaviti raditi na istim lokacijama jer se uz prodaju paralelno potpisuju dugoročni ugovori o najmu prodavnica. Želimo istaći da je tenderska dokumentacija upućena isključivo međunarodnim real estate investitorima”, kazali su nam iz Merkatora BiH.
Iz Merkatora BiH dodaju kako će nastaviti uspješno poslovanje te da potencijalna prodaja nekretnina neće utjecati na njihov rad, kao ni na broj radnih mjesta u njihovim prodavnicama.
“Ideja poslovanja Merkatora BiH ostaje ista, a to su ponuda velikog broja kvalitetnih artikala u našim prodavnicama i vrhunska udobnost pri kupovini”, istakli su iz Merkatora BiH.
Kako saznaje klix.ba, navodno je 17 centara iz Slovenije, Hrvatske i BiH uključeno u proces monetizacije.
Slovenački Dnevnik piše kako se u ovoj zemlji prodaje najveći Merkator u Šiškoj koji se prostire na 30.000 kvadrata. U Sloveniji se prodaje još sedam marketa u mjestima Kranj, Jesenice i Koper.
U Zagrebu se prodaje slavni Super Konzum Radnička, jedan od najvećih Merkatorovih shopping centara na Balkanu. Potoji mogućnost kako će Merkator prodati i centre u Puli, Rijeci i Splitu.
Kada je riječ o centrima u BiH, u projekt su navodno uključeni najveći trgovinski centri u Sarajevu, Tuzli i Banjaluci.