Take a Break je jedan od nekoliko novih alata koje je pokrenuo Facebook kako bi dao korisnicima kontrolu nad informacijama koje oni vide.
Facebook uvodi značajku “Take a Break” koja će korisnicima omogućiti (npr)brisanje svog bivšeg/bivše i izbjegavanje podsjećanja na njega/nju nakon raskida.
To je jedan od niza novih alata za koji omogućuju korisnicima da kontroliraju koju vrstu informacija hoće, nakon interne studije tvrtke koja je upozorila da su se na prijašnji način ljudi osjećali još usamljenijim.
Milioni ljudi su naprosto često ili stalno mijenjali statuse iz “u vezi” na status “single” ili sam .Prosto je došlo do spontanog i namjenskog proširenja tako da imaju izbor koju će informaciju imati na svome zidu ili news feedu.
“Istraživanje o iskustvima ljudi nakon raskida sugerira da i kontakti, uključujući i online viđenje bivšeg partnera, mogu otežati emocionalni oporavak”.
Nova opcija Take a Break omogućit će korisnicima da imaju kontrolu kada vide određene osobe na web-lokaciji, da li te osobe mogu vidjeti i tko može pregledavati naše prošle postove.
Tu će biti i opcija “odgode”“snooze”, čime korisnici mogu sakriti osobu, stranicu ili grupu na 30 dana bez potrebe da ih trajno prestanu pratiti ili odbacivati.
Facebook također planira smanjiti clickbait naslove i lažne vijesti, unatoč visokom broju klikova (a time i prihoda) koji oni stvaraju, “pružiti više mogućnosti za smislene interakcije i smanjiti pasivnu potrošnju sadržaja niskog kvaliteta”.
Analiza koju je objavila tvrtka Facebook nakon svoje unutarnje studije pokazala je da “općenito, kada ljudi provode dosta vremena u pasivnom konzumiranju informacija – čitanje, ali ne i interakcije s ljudima, da se nakon toga osjećaju lošije to jest usamljenije”.Ipak je Facebook napravljen da potiče druženje i online interakciju među prijateljima.
Moglo bi postojati niz razloga za to, sugeriraju studije.
Jedna studija, sa Sveučilišta Kalifornije u San Diegu i Yaleu, otkrila je da korisnici Facebooka koji su kliknuli oko četiri puta više veza od prosječne osobe ili koji su gledali dvostruko više postova, izvještaj je bio da su bili u lošijem mentalnom zdravlju.
Istraživači su predložili da to može biti “negativna društvena usporedba”, gdje se ljudi smatraju manje vrijedni u usporedbi s vršnjacima.
“Druga teorija je da internet odvodi ljude daleko od društvenog angažmana “, navodi tvrtka.
“S druge strane, aktivne interakcije s ljudima – posebno dijeljenje poruka, postova i komentara s bliskim prijateljima i podsjećanje na prošle interakcije – povezano je s poboljšanjima u sreci ili raspoloženju.”
Korisnici koji su međusobno djelovali jedni s drugima u svojoj mreži su izvijestili o poboljšanjima što se tiče socijalne podrške, depresije ili usamljenosti, prema studiji koju je društvo društvenih medija vodilo s Robertom Krautom na Sveučilištu Carnegie Mellon.
“Želimo da ljudi provode vrijeme na Facebooku kako bi potaknuli smislene društvene interakcije”, rekao je izvršni direktor Mark Zuckerberg.
Poslovnidnevnik.ba