Home / Vijesti / BiH / BiH prvi put na prestižnom „Cannes Lions” festivalu kreativnosti

BiH prvi put na prestižnom „Cannes Lions” festivalu kreativnosti

Sarajevo, 16.06.2017.Mladi lavovi iz banjalučke advertising agencije Mania, pobjednici prvog „Young Lions” takmičenja u Bosni i Hercegovini, otputovali su na „Cannes Lions” internacionalni festival kreativnosti, gdje će se u sklopu „Young Lions Competition” takmičiti sa kreativcima iz čitavog svijeta.

„Young Lions” takmičenje u BiH prvi put je organizirano ove godine, u sklopu sedme Brending konferencije a u saradnji sa UNICEF-om. Takmičari su imali zadatak osmisliti PR kampanju za UNICEF. U ograničenom vremenskom roku od 24 sata trebalo je pokazati kreativnost na temu „Zaustavljanje nasilja nad djecom”.

“Osnovna poruka koju šaljemo je da nikakvo nasilje nad djecom nije opravdano i da se svako nasilje nad djecom može spriječiti. Kao što su pokazale i studije, tjelesno kažnjavanje nosi višestruki rizik i ne donosi nikakvu korist. Nasilje ugrožava ne samo zdravlje djece, već i njihovu sposobnost učenja i izrastanja u odrasle osobe koje mogu zasnivati zdrave porodice i zajednice. Tjelesno kažnjavanje krši prava djece i neprihvatljivo je kao disciplinska mjera” – izjavila je Geeta Narayan, predstavnica UNICEF-a u BiH.

Pobjednički rad agencije Mania potpisuju Danijel Tepšić i Dajan Javorac. PR kampanja „Slomi batine” koju su kreirali, poručuje ”Batine su iz raja izašle. Da su valjale, tamo bi i ostale.” Kampanja na provokativan način privlači pažnju i ukazuje na problem zlostavljanja djece te nudi rješenje za sprečavanje nasilja.

“Vodili smo se činjenicom da je ovaj problem široko rasprostranjen i duboko ukorijenjen u naše društvo, te smo se odlučili za kampanju koja diže prašinu. Privlačenje pažnje i podizanje svijesti o ovom problemu, ključni su aspekti naše PR kampanje. ‘Slomi batine’ je poziv svima da se uključe i daju svoj doprinos borbi protiv nasilja nad djecom. Integrisana PR kampanja, komunicira online i offline kanalima sa ciljnom grupom, roditeljima, ali i širom javnosti o tome da je tjelesno kažnjavanje djece čin nasilja, a ne disciplinska mjera” – izjavili su iz pobjedničkog tima.

„Young Lions” takmičenje dio je „Cannes Lions” internacionalnog festivala kreativnosti, koji će se održati od 17. do 24. juna.

Partneri Brending konferencije:

Orbico, MarketMakers, Sberbank, Courtyard Marriott, Menprom, Manpower Group, Peugeot, Kolektiv d.o.o., Foreign Investors Council, HTC, Edward Bernays

Medijski partneri:

BiH: FTV, FACE TV, Al Jazeera Balkans, Euro Blic, RSG, Klix.ba, Business Magazine, Media Marketing, InStore, Dnevni list,  Fena, Akta, Modamo.info, Media RES, Manager.ba, Onasa, Poslovnidnevnik.ba, Margo, Geneco, Parametar

Hrvatska: Plan B, Dnevnik.hr

Crna Gora: FOS Media

Srbija: Advertiser Serbia, Marketing Mreža, PRspective.rs, Youth Now, Designed.rs

Slovenija: Marketing Magazin

Press Viamedia

Poslovnidnevnik.ba BH Poslovni portal
Poslovnidnevnik.ba
BH Poslovni portal

 

 

 

Komentari

komentari

Check Also

Otkriven šokantan podatak o rekonstrukciji željezničke stanice Novi Sad

U projektiranju rekonstrukcije zgrade Željezničke stanice u Novom Sadu, gdje je u subotu prilikom pada …

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)