Home / Vijesti / BiH / Branding Conference predstavlja prvo izdanje takmičenja Young Lions Bosnia and Herzegovina

Branding Conference predstavlja prvo izdanje takmičenja Young Lions Bosnia and Herzegovina

Potpuno odvojeni od svojih senior direktora i klijenata, takmičarski timovi sastavljeni su od dvoje mladih profesionalaca do 30 godina starosti koji u sklopu Young Lions takmičenja imaju priliku dokazati se na nacionalnoj, ali i svjetskoj razini, predstavljajući Bosnu i Hercegovinu na svjetskom Young Lions takmičenju u Cannesu, gdje će snage odmjeriti s kolegama iz čitavog svijeta. Takmičari će moći odmjeriti svoje snage u kategorijama Design i PR.

young-lions-nagrada

Pravila takmičenja:

O takmičenju Young Lions Bosnia and Herzegovina: Branding Conference predstavlja prvo izdanje takmičenja Young Lions Bosnia and Herzegovina. Najbolji od najboljih imaju priliku osvojiti nagradu u vrijednosti 10.000 KM i predstavljati Bosnu i Hercegovinu na globalnom takmičenju u Cannesu! Sudjelujte na jedinom takmičenju za mlade agencijske profesionalce – Young Lions Bosnia and Herzegovina.

Takmičari će moći odmjeriti svoje snage u kategorijama Design i PR. Takmičenje je posebno po tome što se testiraju vještine i znanja, ali prije svega kreativnost mladih timova, koji za produkciju traženih kampanja imaju 24 sata od prezentiranog briefa. Pobjednički tim koji osvoji Grand Prix dobija nagradu u vrijednosti 10.000,00 KM odnosno troškove puta, smještaja i kotizacija za festival Cannes Lions 2017 koji se od 17. do 24. juna održava u Francuskoj.

Potpuno odvojeni od svojih senior direktora i klijenata, takmičarski timovi sastavljeni su od dvoje mladih profesionalaca do 30 godina starosti koji u sklopu Young Lions takmičenja imaju priliku dokazati se na nacionalnoj ali i svjetskoj razini, predstavljajući Bosnu i Hercegovinu na svjetskom Young Lions takmičenju u Cannesu, gdje će snage odmjeriti s kolegama iz čitavog svijeta. Young Lions Bosnia and Herzegovina nije samo uzbudljivo takmičenje za mlade već i projekat humanitarnog karaktera.

Klijent Young Lions takmičenja je neprofitna humanitarna organizacija ili organizacija civilnog društva kojoj se svi producirani materijali od strane takmičara daju na korištenje bez naknade. Takmičarski timovi svih kategorija zajedno pristupaju briefu neposredno prije početka takmičenja, a identitet klijenta je nepoznat sve do tog trenutka. Takmičari znaju samo da je riječ o humanitarnoj ili neprofitnoj organizaciji civilnog društva. Identitet klijenta, njegove ciljeve, strategije i ciljanu publiku na briefingu predstavlja jedan od članova organizacije/klijenta za kojeg se radi kampanja. Nakon briefinga timovi počinju samostalno raditi na radnim pozicijama namijenjenima isključivo njima. Timovi se mogu kretati unutar prostora koji je organizator namijenio za tu svrhu. Za dovršetak zadatka imaju 24 sata.

Prijave: Takmičarski timovi na takmičenje se mogu prijaviti do 15. maja 2017. Putem obrasca dostupnog na http://branding.ba/bs/ Prijava se smatra važećom nakon što organizator primi uplatu takmičarske kotizacije.

Cijena takmičarske kotizacije: Cijena se odnosi na tim od dva takmičara, a ne uključuje prijevoz do Sarajeva, smještaj ili kotizaciju za Branding Conference.

Pobjednici svih kategorija bit će pozvani na dodjelu nagrada u petak 02. juna, neovisno o njihovom sudjelovanju na festivalu.

• 100,00 KM – redovna cijena takmičarske kotizacije za tim od dva takmičara Raspored takmičenja (Sarajevo):

• 29.05. (ponedjeljak) u 13.00 h početak takmičenja i briefing • 30.05. (utorak) u 13:00 h kraj takmičenja

• 30.05. (utorak) od 16:00 h žiriranje

• 02.06. (petak) proglašenje pobjednika Odabir pobjednika:

• Bira se pobjednik u svakoj od 2 kategorije: Design i PR

• Žiri Young Lions Bosnia and Herzegovina čini 9 članova – organizatori Branding Conference, predstavnik organizacije klijenta i eventualno predstavnik sponzora.

• Žiriranje se održava 30.05. u Sarajevu, a glasa se offline putem obrazaca za glasanje Nagrade za pobjednike:

• Bira se pobjednik u svakoj od 2 kategorije: Design i PR

• Statua se dodjeljuje Grand Prix pobjedniku, a za pobjednike u svim kategorijama uručit će se priznanja

• Od 2 pobjednička tima bira se Grand Prix, „najbolji od najboljih“ te je taj tim automatski nagrađen nagradom u vrijednosti do 10.000 KM koja pokriva sljedeće troškove: kotizacije za Cannes Lions (1745 eura), smještaj i avionske karte. Grand Prix tim predstavljat će Bosnu i Hercegovinu na svjetskom Young Lions takmičenju u Cannesu 2017. godine Smjernice za takmičare: 1. Takmičenju mogu pristupiti samo mladi agencijski profesionalci do 30 godina starosti (rođeni nakon 25. juna 1986.), takmičenju se pristupa uz predodžbu lične karte ili pasoša. 2. Takmičenju mogu pristupiti samo zaposleni u agencijama registrovanim u Bosni i Hercegovini. 3. Studenti se ne mogu prijaviti na takmičenje. 4. Takmičenju mogu pristupiti i pojedinci na stručnom osposobljavanju bez zasnivanja radnog odnosa, no u slučaju da pobijede i budu pozvani na takmičenje u Cannes, na to takmičenje mogu pristupiti isključivo kao uposlenici agencije. 5. Cijenu takmičarske kotizacije može podmiriti agencija ili je mogu.

podmiriti takmičarski timovi. U oba slučaja moraju biti uposlenici agencije koju predstavljaju. 6. Na radnoj poziciji na takmičenju koriste se vlastiti računari. 7. Svako korištenje remote control sistema(npr. TeamViewer) ili komunikacija s netakmičarima putem mobitela ili računara vezano za takmičenje za vrijeme samog takmičenja, sankcionira se diskvalifikacijom. 8. Osoblje zaduženo za rad na takmičenju u svakom trenutku može prići takmičarskim timovima i provjeriti eventualnu zloupotrebu ili kršenje pravila. 9. Sve pauze, uključujući pauzu za pušenje, hranu i piće, takmičari koriste samostalno, ali u prostorima posebno namijenjenima za to, te se vrijeme iskorišteno za pauze ubraja u 24 sata koliko traje takmičenje. 10. Takmičarima će biti dostupne baze fotografija sponzora, a pri izradi oglasa i kampanja treba se voditi briga o autorskim pravima. Takmičari mogu koristiti i baze fotografija čiji su inače pretplatnici. 11. Svi materijali producirani tokom takmičenja daju se na raspolaganje klijentu bez naknade, a autorima se priznaje autorstvo. 12. Klijent, ako se odluči koristiti materijale producirane tokom takmičenja, nije dužan koristiti pobjedničke radove, no ukoliko to želi, može od autora zatražiti doradu i modifikaciju rješenja. PR kategorija U PR kategoriji izazov je pripremiti PR kampanju i strategiju čiji je cilj pokazati kako se odnosi s javnošću mogu koristiti u aktiviranju publike i upoznavanju s organizacijom i/ili specifičnom problematikom s kojom se nosi klijent. Takmičarski tim čine 2 mlada PR profesionalca iz PR agencije ili oglašivačke agencije (s PR odjelom).

PR kampanja treba:

• se povezati s vrijednostima branda organizacije/organizacijom,

• povećati awareness/stvoriti engagement među publikom,

• identificirati i stvoriti odnose s relevantnim dionicima (novinarima, opinion leaderima…), • stvoriti prateći PR materijal primjenjiv u relevantnim medijima (priopćenja, infografike, statistike, online sadržaj…). Takmičarski tim dužan je organizatoru isporučiti prezentaciju (10 slideova) i pisani dokument (max. 5 kartica). DESIGN kategorija Izazov u Design kategoriji je kreirati ili identitet branda koji uključuje logo/brand ili print oglas. Ovisno o briefu, u slučaju dizajna logotipa/branda takmičari su dužni isporučiti objašnjenje od max. 150 riječi kako se njihov identitet branda uklapa u brief odnosno viziju klijenta te objašnjenje od max. 150 riječi u kojem će biti opisan razvoj branda, sve unutar 24 sata. Kreativni takmičarski tim čine grafički i ostali specijalisti za dizajn i copywriter. Takmičarski tim svoj rad u obliku prezentacije šalje organizatoru u PDF formatu ne većem od 10 MB, a u slučaju kreiranja print oglasa takmičari su dužni isporučiti rješenje također u PDF formatu, ne većem od 10 MB.

Prijave na ovom  LINKU

Poslovnidnevnik.ba BH Poslovni portal
Poslovnidnevnik.ba
BH Poslovni portal

Komentari

komentari

Check Also

‘PREVIŠE IH JE‘ Pucaju internet kabeli u Njemačkoj, ljudi na rubu živčanog sloma, a krivci su sasvim neočekivani

Ministarstvo okoliša kaže da je u kontaktu sa znanstvenicima i drugim zemljama kako bi dobili …

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)