Home / After Work / British Airways razmatra uvođenje „digitalne pilule“

British Airways razmatra uvođenje „digitalne pilule“

British Airways razmatra mogućnost djeljenja svojim putnicima „digitalne pilule“ koja bi kabinskom osoblju mogla bežično prenijeti dijagnostičke zdravstvene informacije o putniku.

„Gutajući senzori“ bi mogli da se koriste zajedno sa monitorima sna, podacima sa uređaja kojima putnici raspolažu i pametnih telefona kako bi informisali posadu o tome kada je putniku toplo ili hladno, kada je gladan, kada mu se spava, a kada je budan, kada je nervozan ili mu je neprijatno.

Vizija ove aviokompanije je otkrivena kada je podnijeta prijava za patent za „sistem i metod kontrolisanja putnog okruženja putnika“.

Američka kompanija „Proteus Digital Health“ već nudi komplet koji se sastoji od pilule koja reaguje kada dođe u kontakt sa želudačnom kiselinom, jednog flastera i aplikacije za pametni telefon.

U kompaniji British Airways vjeruju da bi ovakav sistem pružio sjajne informacije o fiziološkom stanju putnika, kao i o atmosferskim uslovima u njegovoj blizini.

Tehnologija unutar aviona bi mogla da uključuje kamere za praćenje kretanja tijela, senzore za praćenje klime, osvjetljenja, vlažnosti, sna, pokrete očiju, otkucaja srca i temperature tijela.

To bi značilo da bi klima mogla automatski da se podesi kada putnik zaspi i spusti svoje sjedište, ili da se putniku predloži neka vježba kako bi se sprečio umor.

Portparol britanske aviokompanije je istakao da su oni uvijek u potrazi za inovacijama, bilo da je u pitanju dizajn ili digitalna transformacija i da u tom smislu razvijaju mnogo ideja i patenata.

Poslovnidnevnik.ba

Komentari

komentari

Check Also

Lijek za mršavljenje koji je izazvao buru oduševljenja stiže na kapaljku

Danska farmaceutska kompanija Novo Nordisk lansirat će svoj iznimno popularan lijek za mršavljenje Wegovy u …

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)