Viber je pokrenuo novu funkciju koja je usmerena ka kompanijama i brendovima. Multiplatformski servis za razmenu poruka je konkurent aplikacijama kao što su Facebook Messenger i WhatsApp, a ovim potezom želi bolju poziciju za sebe.
Viber svakako spada među najkorišćenije servise imajući u vidu da danas ima više od 800 miliona korisnika širom sveta. Viber je upravo pokrenuo javne naloge (Public Accounts) kako bi olakšao korišćenje onim korisnicima koji žele da se povežu sa kompanijama i brendovima. Novi format naloga će takođe omogućiti kompanijama i brendovima da lakše dođu do korisnika sa svojim marketingom i korisničkim servisima. Public Accounts eliminišu potrebu za dodavanjem naloga na način da se prvo doda kao kontakt, što je potrebno kada dva individualna korisnika žele da se povežu na Viberu. Viber već ima više od 1000 javnih naloga prilikom pokretanja funkcije, a ovi nalozi mogu da šalju ažuriranja i druge informacije korisnicima koji se pretplate na njih. Public Accounts takođe omogućava kompanijama i brendovima da kreiraju botove ali ih Viber neće sam stvarati. Međutim, obezbediće alatku za developere pa mogu sami da poboljšaju ovu funkcionalnost.
Poslovnidnevnik.ba