Sarajevo će 27. oktobra postati centar regionalne marketinške komunikacije. Teme o kojima će se govoriti su marketing 2020., kako da usavršite svoje marketinške sadržaje, tehnološke vještine i dosegnete vrhunska iskustva.
Kao i prethodne dvije godine, na konferenciji će govoriti eminentni eksperti iz oblasti marketinga, što potvrđuje i program Summita, na kojem će se pojaviti 12 govornika.
Najviše pažnje javnosti zasigurno će privući ovogodišnji glavni govornik, Robert Craven, vodeći govornik rastućeg biznisa u Velikoj Britaniji. Radio je sa klijentima kao što su Barclays, Virgin and Ricoh, ali također i sa velikim brojem manjih kompanija. Jedan od najboljih nezavisnih poduzetničkih mislilaca u Velikoj Britaniji, kojeg je Financial Times imenovao poduzetničkim guruom. Na Sarajevo Marketing Summitu će govoriti o tome kakav je to uspješan marketing i šta to vodeći u marketingu rade drugačije – za uspjeh danas i sutra.
Interesantna predavanja i diskusije o marketingu budućnosti vodit će eksperti, kao što su: Ethem Numić – Violeta, Marko Čadez – Fareboom, Marko Srabotnik – Bisnode, Ismir Omeragić – Valicon BiH, Ivona Janjić – Agrokor group, Zlatko Tanović – Gazzda, Ismir Korjenić – Prevent BA, Kristijan Gregorić – Franck d.d., Vesna Babić-Hodović – EFSA, Zenit Đozić – Legenda sarajevskih nadrealista
Poruka koja se šalje sa ovogodišnjeg Sarajevo Marketing Summita je da usavršite svoje marketinške sadržaje, tehnološke vještine, težite ka rezultatima i idete u korak sa vremenom i tehnološkim razvojem.
Ostvarite nove poslovne kontakte, učite jedni od drugih, razmijenite iskustva i uspješno iskoristite različite prilike i potencijale marketinga 2020.
izvor/Klix/