Home / Vijesti / BiH / TREĆA BIHAĆKA KREATIVNA REPUBLIKA
kreativna-republika poslovnidnevnik.ba

TREĆA BIHAĆKA KREATIVNA REPUBLIKA

Treće zasjedanje Bihaćke Kreativne Republike i ovaj put okuplja vodeće regionalne stručnjake iz komunikacijske i kreativne industrije, te uspješne ljude iz svijeta businessa. Ove godine svojim ”kreativnim delegatima”, kako organizatori konferencije nazivaju njene učesnike, kroz Udruženje za promociju i razvoj kreativne industrije Ventilator iz Bihaća ”udahnjuje ideje” koje će im biti od suštinskog značaja za uspjeh njihovih brandova i djelatnosti kojima se bave. Ona, Bihačka Kreativna Republika, svojim kreativnim delegatima, kroz panele i predavanja, nudi nova kreativna rješenja za stvarne poslovne probleme, razmijenjuje poslovna iskustva i podučava novim trendovima iz svijeta oglašavanja i marketinga, pruža nove poglede na posao, a uz unaprijeđenje znanja nudi i zagarantovanu i odličnu zabavu.

Pored stručnog i edukacijskog aspekta Bihaćka Kreativna Republika ima za cilj mapirati Grad Bihać na karti dešavanja i događaja vezanih za kreativnu industriju, te na taj način doprinijeti razvoju i unaprijeđenju turističke ponude Grada Bihaća, NP Una, Unsko – sanskog kantona, kao i Bosne i Hercegovine uopće. Bez obzira da li ste uspješan privrednik, poduzetnik u usponu, obrtnik ili ste mladi u poslu i pokrenuli ste svoj start up, Bihaćku Kreativnu Republiku ćete napustiti ”punih pluća”, sa mnoštvom inspiracije i ideja.

Predavači:

Vladimir Čeh

Pali se lako, ne gasi nikako“ – slogan koji je davno napisao možda je i autobiografski opis odnosa prema poslu kojim se (još uvek) bavi: „zapalio se“ počestom sedamdesetih, zamenio informativnu redakciju Radio Beograda za propagandnu i profesiji promocije ostao veran do današnjih dana, od redakcije EKO programa Radio Beograda, preko sopstvene Majstorske radionice za kreaciju komunikacija ČEH i funkcije kreativnog direktora i partnera u nekoliko agencija.

Ejub Kučuk

osnivač je i direktor marketinške agencije MITA Group. Kako kaže imao je želju da kreira startape koji će osvojiti svjetsko tržište, i to se desilo. Kreirali su “Content Creator App” aplikaciju koja se plasirala među 24 najbolja startapa u svijetu. U novembru prošle godine, aplikacija je predstavljena na “The Next Web” konferenciji u Njujorku, koja je, inače, proglašena za jednu od najboljih u svijetu.

Slavimir Stojanović

alias Futro, je graficki dizajner i vizuelni umetnik iz Beograda. Bivsi fudbaler i sampion diskoteka, u grafickom dizajnu je vise od 30 godina, sakupivsi usput preko 300 medjunarodnih dizajn i advertajzing nagrada, radeci za to vreme na sopstvenom lajfstajl brendu Futro.

Sanda Mešinović

Član kreativnog društva Mintovci kojeg je odobrio svjetski Institut dobrih ideja.
Nekadašnji brend menadžer največe izdavače kuće na Balkanu Ringier, direktor marketinga Javnog servisa Radio televizije Republike Srpske sa trenutnom pozicijom Service Client direktora totalno kreativne i jedinstvene agencije Mint. Kolumnista najčitanijih tekstova na portalu Lola, vlasnik S fitnessa, Kundalini joga Instruktor i idejni tvorac Radionice sa bubnjevima kao jedinstvene u regionu za koju koju kaže da je ideju dobila tokom svojih meditacija. Pripada sekti zaljubljenika u život, pozitivnu misao, self awareness, dobar sladoled i naravno, marketing u kojem je, kako kaže, TEK 12 godina. Njena parola je ‘Kosmos uvijek kaže može’.

Saša Ostojić

Član kreativnog društva Mintovci kojeg je odobrio svjetski Instutut dobrih ideja.
Kreativni direktor agencije MINT, predstavnik BIH u Mreži muškaraca lidera generalnog sekretara UN-a Bak Ki-moon-a. Dugogodišnje iskustvo u kreiranju i implementaciji društveno odgovornih kampanja kao rezultat ima preko 15 konferencija, mnogo edukativnog i interaktivnog sadržaja kao i nekoliko dokumentarnih filmova. Zahvaljujući tome ima jedinstvenu prerspektivu u kreiranju marketinških kampanja, koje su prepoznate u regionu i šire.

Davor Runje

Davor Runje suosnivač DRAP-a u 2008 – najnagrađivanija digitalna agencija u Hrvatskoj. Pod njegovim kreativnim i tehnološkim nadzorom, njegov tim je kreirao kampanju koja je uvrštena u “What works and why in digital” IAB Mixx globalni izvještaj u 2014. i 2015. godini, te je osvojio brojne nagrade za kreativnost i za učinkovitost, uključujući tri Effie i tri Mixx Grand Prix nagrade. On redovito govori na lokalnim i regionalnim konferencijama, te je član žirija na nacionalnim i međunarodnim festivalima, uključujući Effie Hrvatska, Golden Drum i Mixx Hrvatska.

Prije osnivanja DRAP-a, suosnivač je tehnološkog startup PlayMedia Sistema sa grupom kolega sa Univerziteta 1998., a zatim je pokrenut MP3 engine korišten od strane Winamp i AOL. On je također napravio ključni doprinos u originalu Napstera integrirajući MP3 reprodukcije i online sigurnosne protokole u popularnim aplikacijama. Njegov znanstveni rad uključuje rad na bihevioralnim teorijama algoritama sa Dean Rosenzweigom na Univerziteteu u Zagrebu, i Yuri Gurevichom u Microsoft Research u Redmondu. Dobitnik je Phoenix & SSCLI nagrade od strane Microsoft Research-a za svoj rad za programiranje višežilni / višeprocesorskih platformi. On je autor 15 radova u teoretskoj informatici i jednog američkog patenta.

Mirena Škarić

Mirena Škarić je dizajner interijera a ujedno i svestrana kuharica i dizajnerica okusa pod aliasom Đurđa Prettyface.

Kao dizajner interijera najviše se bavi dizajnom privatnih stanova mladih obitelji ili parova.

Đurđa Prettyface je Mirena Škarić ili obrnuto, svejedno… Prva je više kuharica i velika obožavateljica dizajna svake vrste a druga je malo više dizajner interijera. Nije podvojena ličnost. Obje fantastično obitavaju u jednom tijelu i genijalno se slažu i nadopunjavaju.
„I dizajn i hrana imaju dva zadatka. Dizajn mora biti oku ugodan i ako to zadatak nalaže funkcionalan. Hrana mora biti prvenstveno ukusna ali i oku ugodna.“

Imelda Ramović

Art direktorica, dizajnerica i ilustratorica u području oglašavanja, umjetnosti te glazbene i modne industrije.

Suvlasnica je studija Mireldy pod čijim je imenom, u suradnji s nekoliko regionalnih reklamnih agencija, realizirala veliki broj projekata i prikupila zavidan broj nagrada (Red Dot, New York Festivals, Cresta, Magdalena, Type Directors Club, ADCC, etc).

Kamilo Antolović

Kamilo Antolović završio je marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Ima preko 25 godina iskustva na različitim poduzetničkim, menadžerskim i marketinškim poslovima u Hrvatskoj i regiji.

Utemeljitelj je i direktor agencije K&K PROMOTION od 1993. te od 2002. predsjednik Direktorija OmnisGroupe. Bio je predavač niza ekonomskih predmeta u Trgovačkoj školi u Zagrebu te je viši predavač na Visokoj školi AGORA za menadžment tržišnih komunikacija. Kao član ili voditelj tima sudjelovao je u više tisuća projekata i kampanja na domaćem i regionalnom tržištu. Objavio je četiri samostalne knjige te više stotina komentara i stručnih članaka u nizu medija te redovito piše blog (www.poslovni-savjetnik.com). Sudjelovao je u nizu priprema zakona i kodeksa iz područja tržišnog komuniciranja. Predavao je na više stotina edukativnih programa iz područja prodaje, pregovaranja i marketinga za gotovo sva vodeća hrvatska i regionalna poduzeća s preko nekoliko tisuća sudionika.

Obnašao je funkciju predsjednika HURA-e i predsjednika Organizacijskog odbora PRIME-a, zamjenika direktora FESTO-a i predsjednika Suda časti HURA-e te člana Žirija Festivala BiH, Superbrands Hrvatska i drugih. Prvi je stalni sudski vještak za oglašavanje i tržišne komunikacije u Republici Hrvatskoj te član Suda časti HURA-e i predsjednik Etičkog vijeća HUK-a.

Treća Kreativna Republika će organizirati izložbu “Rat i Plakat” u Gradskoj galeriji Bihać 13.10.2016 god. a Konferencija Kreativna Republika će biti održana u  Muzeju Avnoja Bihać 14.10.2016 god.

Program:

Četvrtak, 13.10.2016.

19:00
RAT I PLAKAT

Otvorenje izložbe – Gradska galerija Bihać

Petak, 14.10.2016.

08:30 – 08:55
REGISTRACIJA UČESNIKA
09:00 – 09:30
OTVORENJE KONFERENCIJE
09:30 – 10:00
BIHAĆ CUBE

predstavljanje projekta

10:00 – 11:00
KAKO MALI POSTAJU VELIKI

Panel – Mirena Škorić, Imelda Ramović, Nermin Kasupović, moderator

11:00 – 11:50
SEKS I OGLAŠAVANJE

Vladimir Čeh

12:00 – 12:50
DIGITALIZACIJA, TRANSFORMACIJA I DEMOKRATIZACIJA

Ejub Kučuk

12:50 – 13:30
SNACK BREAK
13:40 – 14:30
KOMPLIKUJ JEDNOSTAVNO

Slavimir Stojanović

14:40 – 15:30
KREATIVNOST U DOBA TEHNOLOGIJE

Davor Runje

15:40 – 16:30
NE SANJAJTE O USPJEHU, RADITE.

Saša Ostojić

16:40 – 17:30
OGLAŠAVANJE – JUČER, DANAS, SUTRA

Panel – Vladimir Čeh, Sanda Mešinović, Ejub Kučuk, Ekrem Dupanović, Davor Runje i Kamilo Antolović, moderator

21:00 – …
BKR AFTER PARTY

by Preminger @ Club The Best

Bihaćka Kreativna Republika je dobila ime na prvom zasjedanju Kreativne Republike  kako je rekao Ekrem Dupanović vlasnik reklamne agencije Media Marketing iz Sarajeva,da ga ambijent podsjeća na slavna vremena iz istorije gdje je u ovom prostoru održano zasjedanje Avnoja a danas kreativci u miru održavaju konferenciju tako da su i učesnici dobili ime kreativni delegati.

 

Poslovnidnevnik.ba BH Poslovni portal
Poslovnidnevnik.ba
BH Poslovni portal

Komentari

komentari

Check Also

Otkriven šokantan podatak o rekonstrukciji željezničke stanice Novi Sad

U projektiranju rekonstrukcije zgrade Željezničke stanice u Novom Sadu, gdje je u subotu prilikom pada …

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)