Marriott International, američka kompanija koja je za 13 milijardi dolara preuzela Starwood Hotels & Resorts, planira da zadrži svih postojećih 30 hotelskih brendova unutar obe hotelske grupacije.Snaga novog programa lojalnosti leži, velikim delom, baš u veličini portfolija i velikom izboru. Imati na raspolaganju 30 brendova širom sveta čini ovaj program još jačim. Akvizicijom Starwood-a, Marriott postaje izuzetno dobro zastupljen u gornjem delu hotelskog sektora visoke klase, gde su se brendovima „Marriott“ i „Renaissance“ sada pridružili brendovi „Sheraton“, „Le Meridien“ i „Westin“. U luksuznom sektoru, čuvenom „Ritz-Carlton“-u je pridodat Starwood-ov „St. Regis“ i „Luxury Collection“. Marriott sada nadgleda preko 5.700 hotela sa približno 1,1 milionom soba u preko 110 zemalja sveta. Njegovih 30 brendova je sada znatno više od Hiltonovih desetak ili od 13 brendova InterContinental hotelske grupacije.
Izvor/travelmagazine.rs/
Poslovnidnevnik.ba