Program prati značajne promjene na tržištu i trendove na koje kompanije i brandovi u narednom periodu moraju obratiti pažnju.
Sarajevo, 16.5.2016. – Šesta Branding konferencija, koja će se održati 3. juna u Sarajevu, svojim je temama i predavačima i ove godine zaintrigirala stručnu javnost. Zanimljiv je podatak da se izbor programa i predavača svake godine kreira na osnovu istraživanja u koji je uključeno više od 200 eksperata iz oblasti tržišnih komunikacija iz cijele regije. Na osnovu tih rezultata biraju se teme i primjeri iz prakse koji su relevantni i primjenjivi za naše tržište.
“Tržišna komunikacija je sve dinamičnija, a marketing interaktivniji. Upravo ti trendovi utjecali su na naše kreiranje programa Branding konferencije 06. Željeli smo da program prati značajne promjene na tržištu i trendove na koje kompanije i brandovi u narednom periodu moraju obratiti pažnju”, kazala je Vesna Beganović, CEO agencije Via Media.
Veliko zanimanje izazvao je dolazak Thomasa Trautmanna, koji će govoriti o novoj grani advertisinga – neuromarketingu. Ovaj vrhunski ekspert ima preko 25 godina iskustva u inženjeringu i marketing, a radio je za najveće svjetske kompanije.
“Veoma se radujem dolasku u Sarajevu i Branding konferenciji. Ovo je prvi put da dolazim u vašu zemlju i veoma sam uzbuđen”, kazao je Trautmann te obećao sudionicima Branding konferencije da će svojim predavanjem predstaviti jedan potpuno novi svijet marketinga.
Svakako treba spomenuti i druge zanimljive predavače poput direktora agencije Imago iz Hrvatske Damira Ciglara, koji će govoriti o trendovima u dizajnu pakovanja proizvoda i šta je to što ne bi smjeli izostaviti na ambalažama.
Digitalno doba uveliko je izmijenilo navike kupaca. Potrošači više ne žele biti bombardovani reklamama, već potenciraju zanimljiv sadržaj i interakciju sa svojim brandom. Stoga će biti veoma zanimljivo čuti predavanje profesorice sa Columbia Business School Sanje Partalo koja će nas naučiti kako izgraditi brand u digitalnom dobu.
O zahtjevnosti potrošača, izazovima u komunikaciji govorit će direktorica LUNA\TBWA i regionalna direktorica TBWA CEE Adriatic Špela Oblak, kao i direktorica odjela za direktni nastup na tržištu Hrvatski Telecom Sanja Milinović. Tu su i direktorica Studio Marketinga Minka Gazibara, zatim direktor operacija McCann Adriatic Vlatko Dimovski, te direktor korporativnih komunikacija za jugoistočnu Europu kompanije IKEA Igor Štefanec. Svoje iskustvo rado će podijeliti i Milad Čerkić (Atlant BiH), Haris Memić (Simphony), Amina Karić (Authority Partners), Edin Mehić (Networks).
Prvi korak ka izgradnji strateških projekata brandiranja je svakako edukacija, a Branding konferencija se pokazala kao važan događaj za podršku, unapređenje i razvoj brandinga u našoj zemlji. Stoga će Branding konferencija i ove godine biti ekskluzivno mjesto na kojem će vrhunski eksperti prenijeti svoja znanja i time zasigurno pomoći da domaće kompanije ojačaju svoje brandove.
Za više informacija o programu, predavačima i prijavama saznajte na www.branding.ba
INFO:
Prva Branding konferencija održana je 2011. godine sa ciljem podizanja svijesti lokalnih poduzetnika i brand menadžera o važnosti marketinga te ulozi branda u strateškom razvoju kompanije. Branding konferencija donosi novosti marketinških strategija, gostovanja vrhunskih predavača, organizaciju zanimljivih radionica i panel diskusija, te inspiriše kreativnu energiju i potiče networking. Prethodne Konferencije okupile su regionalne i svjetske marketing stručnjake koji su govorili o svemu onome što nam budućnost donosi kada su u pitanju marketinške strategije, nova tržišta, promjene u okruženju.
Branding konferencija se iz godine u godinu razvija i povećava svoj utjecaj na lokalno ali i regionalno tržište koju u prosjeku posjeti 341 sudionik iz 11 zemalja uz objave i reportaže u više od 60 medija.
Partneri Branding konferencije:
Sberbank, Courtyard Marriott, HTC
Medijski partneri:
BiH: FTV, FACE TV, Oslobođenje, Blic, RSG, Business magazin, Media Marketing, InStore, Klix, Al Jazeera Balkans, Fena, Akta, Modamo.info, Europlakat, Media RES, Manager.ba, Dnevni list, Onasa, Poslovnidnevnik.ba
Hrvatska: Forbes
Srbija: Advertiser Serbia, Marketing Mreža, Marketing ITD, PRspective.rs
Slovenija: Marketing magazin
Poslovnidnevnik.ba