U saradnji sa ”Cannes Lions International Festival of Creativity”, Brending konferencija, koju organizuje agencija Via Media, predstavlja prvo izdanje ”Young Lions” takmičenja, za mlade i kreativne advertising profesionalce starosti do 30 godina.
”Young Lions Bosnia and Herzegovina” ne predstavlja samo uzbudljivo nadmetanje, već i projekat humanitarnog karaktera. Naime, klijent za kojeg se kreira kampanja je neprofitna humanitarna organizacija ili organizacija civilnog društva koja sve producirane materijale dobija na korištenje bez naknade.
Odvojeni od svojih senior direktora i klijenata, mladi profesionalci će se takmičiti u kategorijama PR i Design, a pobjednik će biti nagrađen učešćem na renomiranom festivalu ”Cannes Lions 2017”, od 17. do 24. juna.
Takmičenje počinje 29. maja u 13 sati kada će učesnicima biti prezentiran brief. Za kreiranje i produkciju traženih kampanja na raspolaganju će imati 24 sata i zbog toga je ovo takmičenje i posebno. Žiriranje je zakazano za 1. juni, dok će proglašenje pobjednika biti upriličeno tokom Brending konferencije, 2. juna.
Kreativnost mladih stručnjaka, ocjenjivat će stručni žiri sastavljen od pet vrhunskih, višestruko nagrađivanih profesionalaca iz oblasti brendinga, marketinških komunikacija i medija.
Veljko Golubović (FCB Afirma) regionalni je kreativni direktor i jedan od najnagrađivanijih kreativaca na Balkanu. Kampanje koje je kreirao i vodio, osvojile su nagrade na svim značajnim svjetskim, regionalnim i lokalnim festivalima kreativnosti. Pored osam Kanskih lavova, tu su i nagrade sa Clio Awards, New York Festival, One Show, Eurobest, Epica, Golden Drum, Cristal Festival, Red Apple, AdStars, PIAF, EAC, kao i mnoge druge.
Dragan Rujević obnaša funkciju Managing direktora u New Moment d.o.o BiH. Ova kompanija ponosni je osvajač tri Kanska lava kao i velikog broja značajnih nagrada na reklamnim festivalima i drugim advertising takmičenjima širom svijeta.
Manuela Šola vlasnica je i direktorica agencije Komunikacijski laboratorij. Aktivna je članica niza relevantnih strukovnih i poslovnih udruženja u Hrvatskoj. Izabrana je i ambasadoricom ženskog poduzetništva unutar projekta Female Entrepreneurship Ambassadors, a Hrvatska udruga menadžera nagradila ju je priznanjem za najboljeg mladog menadžera u 2009. godini.
Haris Mujanović je Account Director u vodećoj full service marketing agenciji u BiH, Via Media. Kao jedan od najmlađih Account Directora u regiji, sa svojim timom je 2016. osvojio najveću nagradu u BiH, ”Golden Sempler” u kategoriji ‘Innovative use of communication’ za projekat “Muzej javnih nabavki”. Radio je sa najvećim internacionalnim i lokalnim kompanijama i organizacijama, a neke od njih su: Unicef, Marriott, Sony, HTC, USAID, HT Eronet, Bingo, ASA Banka, Red Bull, Air Arabia, TDR, dm.
Mirka Modrinić je kreativna direktorica u kompaniji Imago Ogilvy, sa preko 15 godina iskustva na domaćim i međunarodnim projektima. Njena kompanija osvajač je prvog Hrvatskog lava za kampanju Klepetan – Jana voda sa porukom.
Takmičenje ”Yong Lions BiH” prilika je za mlade advertising profesionalce da stanu rame uz rame sa majstorima ovoga zanata iz cijelog svijeta. Svjetsko Young Lions takmičenje, pandan je Oskaru u filmskoj industriji.
Mladi lavovi, prijave su još uvijek u toku. Sretno! http://bit.ly/2qRp92Z
Partneri Brending konferencije:
Orbico, Sberbank, Courtyard Marriott, HTC, Kolektiv.ba, Menprom, Foreign Investors Council, Edward Bernays
Medijski partneri:
BiH: FTV, FACE TV, Al Jazeera Balkans, Euro Blic, RSG, Klix.ba, Business Magazine, Media Marketing, InStore, Dnevni list, Fena, Akta, Modamo.info, Media RES, Manager.ba, Onasa, Poslovnidnevnik.ba, Margo, Geneco, Parametar,
Hrvatska: Plan B, Dnevnik.hr,
Crna Gora: FOS Media
Srbija: Advertiser Serbia, Marketing Mreža, PRspective.rs, Youth Now, Designed.rs
Slovenija: Marketing Magazin