Samo najbolje za vaše poduzeće!
Poslovne aplikacije u cloudu su napravile pravi boom u iskoraku prema modernijem poslovanju malih i srednjih poduzeća. Uz pomoć ovih usluga tvrtke ostvaruju velike benefite jer postaju produktivnije i uspješnije u upravljanju projektima i resursima, a njihovi podaci ostaju sigurni.
– > Povezani sadržaj: Cloud za početnike
No, daleko najkorisnija prednost ovih usluga za poduzeća i zaposlenike jest što uz pomoć clouda možete raditi od bilo gdje i bilo kada. Fleksibilnost pri radu je važna za brojne branše poput turizma, ugostiteljstva i sl. U te segmente poslovanja se cloud savršeno uklopio jer omogućuje nesmetano upravljanje dokumentima i zadacima.
Cloud computing je u 2015. na prvome mjestu prioriteta u poslovanju malih i srednjih poduzeća:
Stoga, kako biste unaprijedili svoje poslovanje i bili spremni na sve poslovne izazove poslovanja u 21. stoljeću, odabrali smo za vas esencijalne cloud usluge koje jednostavno morate isprobati i implementirati u svome poduzeću:
Arhiva i sigurnost
Uštedite na vremenu i ne ostavljajte dokumente za potpis tek kada dođete u ured. Jednostavno potpisujte dokumente ePotpisom! Naime, DocuSign cloud aplikacija se koristi u 188 zemalja svijeta, a koristi je preko 50 milijuna korisnika iz. Kako to funkcionira? Uploadate dokument u cloud servis (pr. Dropbox, Google Drive ili sl.), dodate imena i email adrese potpisnika te im pošaljete dokument na digitalni potpis. Na taj način se ne treba ići od ureda do ureda ili nekoga čekati za potpis jer sustav savršeno pamti unose te svaki unos vrijedi kao pravi potpis. Cijeli proces potpisivanja dokumenata postaje neizmjerno lakši.
Svaka tvrtka bori se s rastućom količinom arhive. A da su sve te datoteke smještene u oblaku vašim mukama bio bi kraj. Tu na scenu stupa Cloud Storage u kojem možete pohraniti datoteke, a kojima mogu pristupati svi zaposlenici kojima želite dati pristup. Ukoliko npr. nekom timu za projekt zatreba određena datoteka možete je jednostavno pronaći i podijeliti s njima putem linka.
Rad na dokumentima i projektima
Kao što smo spomenuli, glavna prednost kod cloud usluga je u fleksibilnosti. A upravo je Office 365 primjer takve unaprijeđene klasične uredske aplikacije. Naime, aplikacije poput Worda, PowerPointa te Excela možete koristiti i dijeliti s kolegama u cloudu, a možete im pristupati od kuće, s tableta ili smartphonea. Znači, niste više striktno vezani uz ured, niti trebate USB stick ili hard disk da biste imali pristup dokumentima na radite. U svoj Office 365 račun spojite se putem interneta i svi dokumenti su ažurirani.
Isprobaj Office 365
besplatno 30 dana
U cloudu također možete savršeno upravljati vašim poslovnim projektima. Podio je savršen za timski rad na projektima te omogućuje lako praćenje napretka. Ako ste korisnik Chromea također ga možete dodati kao ekstenziju i instantno primati notifikacije o novim unosima i promjenama na projektima. Podio je jednostavan za korištenje, a od njega dobivate jako puno!
Komunikacija
Skype je osnova poslovne komunikacije u timu. Možete se dopisivati s jednom ili više osoba, obavljati video pozive i pozive u grupi itd. Besplatni pozivi dok god imate internet vezu su savršeno pomagalo za moderno poslovanje. Skype omogućuje naprednu komunikaciju timovima koji ne trebaju više biti svi zajedno u jednom uredu. Jednostavno sve pojednostavljuje.
Chatajte o poslu gdjegod ste nalazili. Ovaj alat poboljšava komunikaciju tima, a time i ubrzava njihov rad. Kadgod vam netko zatreba cimnete mu poruku s dokumentom i problem se rješava. Počnite chatati već danas!
*Izvor: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2386275,00.asp
poslovnidnevnik.ba