Home / Vijesti / Regija / “Kupi me za minut”-Kako u 140 karaktera Twitter poruke osvojiti kupca?

“Kupi me za minut”-Kako u 140 karaktera Twitter poruke osvojiti kupca?

Vrijeme možda jeste novac, ali novac više nema vremena. Danas se vrijeme mjeri sekundama, a komunikacija karakterima. Kako u 140 karaktera Twitter poruke osvojiti kupca i kako kroz tzv. elevator pitch prodati biznis ideju? Odgovore na ova pitanja možete dobiti na Branding konferenciji 06, tačnije na panel diskusiji pod nazivom “Kupi me za minut” na kojoj učestvuju Špela Levičnik Oblak (LUNA TBWA), Sanja Milinović (Hrvatski Telecom), Minka Gazibara – Bajramović (Studio Marketing Legend) i moderator Vladimir Dimovski (I&F McCann Grupa).

Špela Levičnik Oblak

Špela Levičnik Oblak

Sanja Milinovic

 

Sanja Milinović

Minka Gazibara -Bajramović

 

 

Minka Gazibara – Bajramović

 

 

 

Veoma se radujem dolasku u Sarajevo i Branding konferenciju. Želim da ostanem u duhu svog panela i broja karaktera. Očekujem nova znanja, informacije i odličnu atmosferu! #ToReallyMindOurBrands!”, kazao je glavni operativni direktor unutar I&F McCann Grupe zadužen za agencije u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Albaniji i Makedoniji, Vladimir Dimovski.

Vladimir Dimovski

 

 

 

 

 

 

 

 

Vladimir Dimovski

I direktorica odjela za direktni nastup na tržištu Hrvatskog Telekoma, Sanja Milinović očekuje odličnu atmosferu i zanimljive rasprave:

Zaista se veselim Branding konferenciji jer je to odlična prilika za razmijeniti iskustva, čuti neke nove trendove i ideje te pronaći nove perspektive. Lista govornika obećava odlična predavanja i panele pa se nadam da će i naš panel uspjeti zaokupiti sve prisutne na puno više od minute“, kazala je Sanja.

Branding konferencija 06 će se održati 3. juna, u klubu My Face (ul. Vilsonovo šetalište br. 8) u Sarajevu. Više informacija na www.branding.ba.

INFO:

Prva Branding konferencija održana je 2011. godine sa ciljem podizanja svijesti lokalnih poduzetnika i brand menadžera o važnosti marketinga te ulozi branda u strateškom razvoju kompanije.  Branding konferencija donosi novosti marketinških strategija, gostovanja vrhunskih predavača, organizaciju zanimljivih radionica i panel diskusija, te inspiriše kreativnu energiju i potiče networking. Prethodne Konferencije okupile su regionalne i svjetske marketing stručnjake koji su govorili o svemu onome što nam budućnost donosi kada su u pitanju marketinške strategije, nova tržišta, promjene u okruženju.

Branding konferencija se iz godine u godinu razvija i povećava svoj utjecaj na lokalno ali i regionalno tržište koju u prosjeku posjeti 341 sudionik iz 11 zemalja uz objave i reportaže u više od 60 medija.

Partneri Branding konferencije:

Sberbank, Courtyard Marriott, HTC, Atlantic grupa, Media Publikum

Medijski partneri:

BiH: FTV, FACE TV, Oslobođenje, Blic, RSG, Business magazin, Media Marketing, InStore, Klix, Al Jazeera Balkans, Fena, Akta, Modamo.info, Europlakat, Media RES, Manager.ba, Dnevni list, Onasa, Poslovnidnevnik.ba

Hrvatska: Forbes

Srbija: Advertiser Serbia, Marketing Mreža, Marketing ITD, PRspective.rs

Slovenija: Marketing magazin

 

Poslovnidnevnik.ba

Komentari

komentari

Check Also

Otkriven šokantan podatak o rekonstrukciji željezničke stanice Novi Sad

U projektiranju rekonstrukcije zgrade Željezničke stanice u Novom Sadu, gdje je u subotu prilikom pada …

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)