Evo što tvrdi laboratorij koji je analizirao SugarBearHair, gumene vitamine koje Kardashianke stalno piju.
Kim, Kendall i Kylie može se vidjeti kako neprestano jedu svijetloplave vitamine koji navodno jačaju kosu i time se hvale na Instagramu. Međutim, laboratorij koji je analizirao SugarBearHair gumene vitamine tvrdi da ne sadrže ono što piše na deklaraciji.
Labdoor, laboratorij u San Franciscu, kaže da suplementi ipak imaju dovoljnu količinu vitamina i minerala koje svaka osoba treba kako bi nadoknadila nedostatak hranjivih tvari koje utječu na rast kose.
Rezultati analize pokazali su da su navedene količine 7 od 11 hranjivih tvari navedenih na deklaraciji netočne za više od 20 %. Također je otkriveno da vitamini imaju relativno visoku razinu olova u usporedbi s drugim dodacima prehrane za rast kose, a svi znamo da je olovo otrovno u velikim količinama.
SugarBearHair na ove je navode odgovorio da stalno provode više od 100 analiza svojih proizvoda koje pokazuju da plavi vitamini poštuju pravila o hrani i lijekovima u Kaliforniji. “Kvaliteta naših dodataka prehrani van je svih industrijskih standarda što znači da je još i bolja od toga”, navode u SugarBearHairu.
Labdoor kaže da je u ovim gumenim medvjedićima pronađeno 70 % više biotina nego što je navedeno na ambalaži i više od 75 % vitmaina B5 i B6 koji se vežu uz rast kose. Ovo još nije sve; sadrže i 26 % manje vitamina E nego što tvrdi etiketa.
Nedostatak propisa
Arthur Grollman, profesor i ravnatelj Sveučilišta Stony Brook, kaže da ovakvi rezultati posljedica nedostataka propisa koji su fleksibilniji nego u farmaceutskoj industriji. “Neke od ovih tvari su jako otrovne i ljudi bi trebali znati što stavljaju u sebe”, kaže Grollman.
Svaki organizam je drukčiji što znači da velike količine nekog vitamina za neke mogu biti pogubne, dok za neke ne, zato je važno da na deklaraciji piše apsolutno sve. Ovakvi dodaci prehrani mogu biti vrlo ukusni što ljude često baca u kušnju da pojedu i više komada.
Američka agencija za hranu i lijekove (FDA) koja regulira dodatke prehrani, od tvrtki ne zahtijeva nikakvo pisano odobrenje mogu li proizvodi ići na tržište, što je svakako velik propust. Olovo, kaže Grollman, nije zdravo u ijednom pogledu i nijedan zdrav dodatak prehrani ne bi ga trebao sadržavati. “Samo zato što to konzumira velik broj ljudi i promovira se od strane celebrityja ne znači da je odmah i zdravo”, napominje Grollman.
Poslovnidnevnik.ba