Prehrambena industrija Klas d.d. Sarajevo danas je u Sarajevu, u saradnji s kooperantima, prezentirala novi brend “Zamrznuto voće” koji čine zamrznute maline, kupine, višnje, jagode, šumske kupine i borovnice u pakovanju od 350 g.
Brend menadžer za dubokozamrznuti program Klasa Dženana Pezer istakla je da vjeruje da taj brend ima potencijal, prvenstveno zato što je u potpunosti domaći, a i garantuju vrhunski kvalitet upakovan u primamljiv dizajn.
Dodala je da, zajedno s kooperantima, mogu garantovati prirodan ukus, bogatstvo vitamina i sigurnost proizvoda, što su neki od razloga zbog kojih vjeruju da će im potrošači ukazati povjerenje.
– Smrznuto voće, kao i sva druga hrana iz Klasa proizvedena je po svim međunarodno priznatim standardima upravljanja kvalitetom ISO i HACCP. Smrznuto voće ima široku upotrebu i vjerujem da će sve naše domaćice znati da ga iskoriste u pripremi kolača, pudinga, kompota i drugog – rekla je Pezer.
Rukovodilac Službe ljekobilja u Klasu Esad Babić izjavio je da je ta kompanija prije 15 godina uspješno realizirala projekt jagodičastog voća u tri kantona, te se u tom periodu proizvodnja razvila toliko da se Bosna i Hercegovina danas nalazi između 10. i 12. mjesta u svijetu po proizvodnji i izvozu malina.
Dodao je da u tekućoj godini Klas planira ostvariti saradnju s oko 1.500 proizvođača i otkupiti 2.500 tona jagodičastog voća, a bit će razvijana i proizvodnja povrtlarskih kultura poput krastavca kornišona, paradajza, paprike i drugog.
Anka Obrenić, kooperantica Klasa iz Kiseljaka, rekla je da uzgaja malinu od 2003. i da ne bi uspjela bez Klasa koji joj osigurava siguran plasman, a zarađuje dobro i od toga živi.
Izvor/biznis.ba/
poslovnidnevnik.ba