Za nove automobile s visokom potrošnjom goriva ubuduće će se plaćati viši porezi na vozila. Politika i automobilska industrija su zadovoljni – ekolozi zahtijevaju više.
Tema je postavljena kao dio novog paketa za ekonomske poticaje – u petak je odlučeno povećati porez na vozila . Ova odluka ima za cilj promoviranje zaštite klime i poticanje građana na kupnju ekonomičnijih automobila u budućnosti. Povećanje poreza trebalo bi se primjenjivati od 2021.
Glavni problem je što savezna vlada želi smanjiti emisiju ugljičnog dioksida u prometu – do 2030. godine za čak 55 posto. Građani sve češće kupuju velike SUV ili sportske automobile. Oni, naravno, ispuštaju puno CO2 – što je loše za doprinos Njemačke u pariškom klimatskom sporazumu.
Pitate se na koga se odnosi ovo povećanje ?
Prije svega, dobra vijest o povećanju poreza je ta da ga mnogi neće osjetiti. S jedne strane, novi porez ne utječe na već registrirane automobile , a s druge strane neće imati nikakvu važnost za tipične male automobile i obiteljske automobile . Situacija je prilično drukčija za spomenute SUV-ove i sportske automobile.
Za nove automobile s visokom potrošnjom goriva ubuduće će se plaćati viši porezi na vozila. Politika i automobilska industrija su zadovoljni – ekolozi zahtijevaju više.
Tema je postavljena kao dio novog paketa za ekonomske poticaje – u petak je odlučeno povećati porez na vozila . Ova odluka ima za cilj promoviranje zaštite klime i poticanje građana na kupnju ekonomičnijih automobila u budućnosti. Povećanje poreza trebalo bi se primjenjivati od 2021.
Glavni problem je što savezna vlada želi smanjiti emisiju ugljičnog dioksida u prometu – do 2030. godine za čak 55 posto. Građani sve češće kupuju velike SUV ili sportske automobile. Oni, naravno, ispuštaju puno CO2 – što je loše za doprinos Njemačke u pariškom klimatskom sporazumu.
Pitate se na koga se odnosi ovo povećanje ?
Prije svega, dobra vijest o povećanju poreza je ta da ga mnogi neće osjetiti. S jedne strane, novi porez ne utječe na već registrirane automobile , a s druge strane neće imati nikakvu važnost za tipične male automobile i obiteljske automobile . Situacija je prilično drukčija za spomenute SUV-ove i sportske automobile.
Potrošnja goriva i emisija CO2 u automobilu trebaju se odraziti na porez. Ova stroža klimatska komponenta počinje s 96 grama CO2, što se emitira na kilometar. Naplatit će se svaki dodatni gram. To se povećava u šest faza – s dva eura na četiri eura za gram ugljičnog dioksida po kilometru.
Ušteda poreza za automobile s niskim emisijama. Jer do praga od 95 grama CO2 / km, odmah se primjenjuje novo oslobođeno od poreza 30 eura .
Potpredsjednik parlamentarne skupine SPD Sören Bartol rekao je njemačkoj tiskovnoj agenciji:
“U parlamentarnoj proceduri procijeniti ćemo u kojem trenutku treba krenuti ova prilagodba”
Ali: Naravno, svi koji su uključeni imaju veliki interes za brzo provođenje nove uredbe./radio-minhen/
Poslovnidnevnik.ba