AC Food iz Velike Kladuše, kompanija iz sastava AS Holdinga, sljedeće sedmice u Sarajevu zvanično će promovirati na naa tržište lansirati kremne namaze od lješnjaka pod robnim markom MAZA
Riječ je o obnavljanju brenda koji je ranije postojao, a što je poslovna filozofija AC Fooda u vlasništvu tešaanjske porodice Hrvić, nakon što su oživljeni nekadašnji poznati proizvodi Agrokomerca Tops, kafa Emina, Vegedor i drugi. Velikokladuška nutela spadala je u red najatraktivnijih proizvoda nekadašnjeg giganta koji postupno obnavlja proizvodnju nakon što je dospio u vlasnišvo tešanjske grupe AS.
MAZA se proizvodi od najkvalitetnijih sastojaka, a sadržava u sebi 20% ili 30% udjela lješnjaka, a u ponudi će se naći i MAZA Crunchy sa hrskavim kuglicama žitarica.
Na dogođaju, 26. decembra novinarima će novi proizvod predstaviti Edo Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj AS Holdinga i Lejla Čorhodžić, direktorica prodaje, marketinga i razvoja AC Food-a.
SB/PD.ba