Pritisak raste na velike njemačke gradove da poboljšaju kvalitet zraka a dizel vozila postala su ključna meta restriktivnih mjera vlasti zbog svoje emisije nitrogen oksida.
Reputacija dizel vozila doživjela je dodatni udarac u 2015. godini kada je automobilski gigant Volkswagen priznao da je instalirao software u svoja dizel vozila koji je prikazivao lažne rezultate testova emisije štetnih gasova.
Sva dizel vozila koja ne ispunjavaju standarde emisije Euro-6 bit će obuhvaćena zabranom u Hamburgu.
Manje od trećine dizel vozila registrovanih u gradu početkom godine ispunilo je taj standard, saopćila je Savezna agencija za motorni saobraćaj.
Postojat će, ipak, izvjesni izuzeci – jednu od odabranih ulica, vozila hitne pomoći, njenih stanovnika i posjetilaca, vozila za odvoz smeća i za isporuku robe u taksiji, mogu koristiti.
Znakovi koji ukazuju na ograničenja i preusmjeravanje postavljeni su u posljednjim sedmicama u gradskom kvartu Altona-Nord.
Dugo očekivana zabrana dizela pomno se prati u Njemačkoj jer bi mogla izazvati posljedice po njemačku golemu automobilsku industriju, koja se uglavnom oslanja na vozila na dizel pogon.
Nakon dugotrajne zakonske bitke, gradskim vlastima je dato zeleno svijetlo da uvedu zabrane dizel vozila odlukom Ustavnog suda u februaru, prenosi dpa.