Društvenu mrežu Facebook već dugo optužuju da služi kao platforma za dezinformiranje putem famoznih fake news.
Kompanija Facebook je objavila da ispituje novi kontekstualni izbornik (tab) pomoću kojega će korisnici moći doznati više o podrijetlu objava na društvenoj mreži koja želi još jednom pokazati da se bori protiv dezinformacija.
“Ispitujemo izbornik na koji se može kliknuti i lako doći do dodatnih informacija, bez potrebe da se ide drugamo, odnosno da se ne izađe iz Facebookove aplikacije”, ističe američka tvrtka na svom službenom blogu.
Dodatni “kontekst” moći će primjerice biti obavijest na Wikipediji urednika koji je objavio članak, dodaje Facebook.
Tu društvenu mrežu optužuju da služi kao platforma za dezinformiranje putem famoznih “fake news” (lažnih vijesti), javljaju agencije.
Facebook će reći korisniku kada nema raspoloživih informacija, što po sebi može biti koristan element konteksta, dodaje jedna od najpoznatijih društvenih mreža.
Tvrde i da nova funkcija može pomoći korisniku da “ocijeni dolaze li objave od urednika kojemu mogu vjerovati i je li sama vijest vjerodostojna”.
I protiv lažnih oglasa
Ranije je kompanija Facebook najavila da će zaposliti više od 1.000 osoba koje će biti zadužene spriječiti lažne oglase koji se prave da bi promijenili tok izbora.
Facebook je prethodno predao Kongresu SAD-a približno 3000 reklama koje se dovode u vezu s Rusijom, a u kojima su, navodno, korištena goruća pitanja kako bi se ljudi okrenuli jedni protiv drugih uoči predsjedničkih izbora u SAD-u prošle godine, naveo je AFP.
Moskva je uporno demantirala miješanje u predsjedničke izbore.
Predstavnici Facebooka, Twittera i Googlea pozvani su da svjedoče pred Obavještajnim odborom Senata SAD-a o navodima u vezi s miješanjem Rusije u američke izbore.
Izvor: Agencije