Home / Vijesti / BiH / Via Media:Oni znaju kako u nestabilnom okruženju kreativnost pretvoriti u važan izvozni proizvod

Via Media:Oni znaju kako u nestabilnom okruženju kreativnost pretvoriti u važan izvozni proizvod

Nakon šest krcatih Brending konferencija i s klijentima u cijeloj regiji, Vesna Beganović i njen tim iz Via Medije vratili su Sarajevu poziciju jednog od važnih kreativnih središta regije

Kažu da je kreativnost zaigrana inteligencija, pa nas stoga i ne čudi da se u Via Mediji već 19 godina uspješno igraju posla. I u tome očigledno uživaju. Od svog osnivanja 1997. godine, svojim kreativnim, ponekad i hrabrim idejama, redovno protresu konzervativno marketinško tržište Bosne i Hercegovine. Stoga i ne čudi što nose epitet jedne od vodećih agencija za marketing i integrirano tržišno komuniciranje u BiH.

Agencija sa svojih 40 uposlenika, svojim klijentima nudi puni paket i uspješno radi na razvoju lokalnih kampanja i brandova, uvođenju internacionalnih korporacija i brandova na tržište BiH, razvoju i realizaciji kampanja međunarodnih organizacija, vladinog i nevladinog sektora. Vrlo često je prvi izbor klijenta kada biraju partnera koji ima puno znanja o potrošačima, posvećen je rezultatima, efektivnim kampanjama i kreativnom pristupu.

Via Media je aktivna na regionalnom tržištu.  Ima klijente na cijelom području bivše države, ali i dakeko šire od tako postavljenih granica. Za sve njih aktivno rade kreativu, produkciju, event menadžment, digitalne i interkativne projekte.

“Iza nas je šest Brandig konferencija, imali smo priliku surađivati sa svjetski poznatim predavačima od CEO Interbanda, glasnogovornika kampanje Baracka Obame do direktora marketinga nogometnog kluba Manchester City. Svi koji su bili rado se vraćaju u Sarajevo”

Od 2012. u grupi je i medijska agencija Reach, koja je od 2014. ugovorni partner Omnicom Media Grupe,  a 2014. s nizozemskim partnerom pokrenula je startup ”Aylo Information Technology and Consulting”, što je agenciji omogućilo pristup svjetskim znanjima i rad s klijentima na europskom tržištu.

Danas, kada se svijet i tržišno komuniciranje mijenja brže nego što iko može pratiti, Via Media se nameće kao snažan i pouzdan partner koji ekspertizom može kvalitetno odgovoriti izazovima tržišta. Strateško-kreativni tim prati trendove, unapređuje korištenje novih medija, educira i ohrabruje klijente da na tržištu budu prisutni, zanimljivi i inspirativni. Osmišljavanje komunikacijskih strategija uključuje izravno obraćanje ciljnim skupinama, u kampanjama koje su koncipirane tako da komunikaciju pretvaraju u istinski brand experience. Posvećen misiji kreiranja ideja koje generiraju novu vrijednost, agencijski tim specijalističkim znanjima i alatima za strateške, marketinške i medijske analize pomaže klijentima osvojiti srca kupaca i učiniti ih lojalnim.

– Radimo, razvijamo se i povezujemo. Investiramo svoje znanje, vrijeme i energiju, jer vjerujemo u pozitivne procese, koji doprinose razvoju tržišta i nas samih, kaže osnivačica i predsjednica Uprave Vesna Beganović.

Građenjem jake spone povjerenja sa svojim klijentima, agencija je priskrbila respektabilnu referentnu listu:  Marriott, HTC, Sberbank BH, Henkel, Lactalis BH, Sony, MANN+HUMEL,  Nestlé, Red Bull, dm drogerie markt, Air Arabia, Roche, Benetton, Sisley, Siemens, TDR, Baumit, Pfizer, LG, Replay, Aljazera, BH Telecom, m:tel, HTEronet, T- Crnogorski telekom, Bosnalijek, Fabrika duhana Sarajevo, Konzum, ASA Group, Violeta, Energopetrol/Ina, Gazprom, samo su neke od kompanija koje su im ukazale povjerenje.

Realizirali su i veliki broj uspješnih kampanja za međunarodne organizacije, kao što su: GIZ, EUSR, EU Commission BiH, The World Bank, UNICEF, UNDP, OSCE, OHR, Dogs Trust, US Embassy BiH, Embassy of Turkey, British Embassy Sarajevo, Ambasada Republike Slovenije.

U ljeto 2011. godine, Via Media je pokrenula projekt “Branding konferencija”, namijenjen profesionalcima iz oblasti tržišnih komunikacija.

– Iza nas je šest Brandig konferencija, imali smo priliku surađivati sa svjetski poznatim predavačima od CEO Interbanda, glasnogovornika kampanje Baracka Obame, direktora marketinga nogometnog kluba Manchester City. Svi koji su bili rado se vraćaju u Sarajevo, mjesto inspiracije, autentičnih priča o sreći i uspjehu.

“Ulogu lidera preuzeli su isključivo zahvaljujući vlastitom talentu za prepoznavanje prilika koje se ne smiju propustiti čak ni kada se čini da baš ništa u okruženju ne funkcionira”

– Donosimo trendove, aktivno i dinamično mijenjamo domaće marketinško tržište. Kreativne industrije su te koje potiču razvoj ostalih grana privrede i veliki su izvozni potencijal. Zato i zaslužuju da se razviju. Vjerujemo da brandovi imaju moć da mijenjaju svijet, želimo pokazati da je to moguće, radimo da to dokažemo. Pored svih klijenata i projekata koji vodi Via Media, sjajan tim je posvećen da konferenciju organizira uz maksimumo pozitivnog i inspirativnog duha. Taj fantastični, pozitivni duh vlada cijelo vrijeme dok traju pripreme, kaže Beganović.

Ako bi u tri riječi opisali mladi tim Via Medie mogli bi reći da su dinamični, kreativini i inovativni, sposobni da vas zaraze svojim pozitivnim stavom. Referenca i jedina sigurna ulaznica u tim je vlastito znanje i osobna sposobnost, tako da je predivno raditi u okruženju mladih koji imaju priliku da se izraze i razviju.

Preuzimajući ulogu lidera za razmjenu znanja, novih ideja i trendova, Via Media je dokazala da se i u  maloj državi poput BiH, kreativnost može pretvoriti u izvozni proizvod,  unatoč nestabilnoj političkoj situaciji i kronično nerazvijenoj  ekonomiji.

Izvor/forbes.hr/

poslovnidnevnik.ba

Komentari

komentari

Check Also

BiH firma upala u “svoj” objekt na Hvaru

Predstavnici privatizirane Tvornice čarapa Ključ iz Sarajeva ovih dana provalili su u zgradu u središtu …

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)