Danas je u Bihaću održano Drugo Zasjedanje Bihaćke Kreativne Republike.
Izvrsna prilika za razmjenu poslovnih iskustava i unaprijeđenja znanja iz svijeta marketinga i oglašavanja.
Mnogobrojnim učesnicima iz svijeta poduzetništva, privrede i malih businessa, znanja i iskustva su prenijeli eminentni regionalni stručnjaci iz svijeta kreativne industrije i businessa.
Kreativni delegati, odnosno učesnici konferencije kroz predavanja i panele, imali su priliku unaprijediti svoja znanja iz marketinga,oglašavanja i poslovnih komunikacija.
Kolika je vrijednost poslovnih kontakata i networkinga? Kako mali postaju veliki? Kakav se content na društvenim mrežama danas najviše lajka? Šta su to destinacijski identiteti? Kako koristiti društvene mreže u turizmu? Kako od države napraviti brand? Kako koristiti društvene mreže u turizmu, te kakvi su trenutni trendovi u svijetu turističkog brandinga su samo neka od pitanja na koja su kreativni delegati čuli odgovore.
Ovogodišnjem Drugom zasjedanju Bihaćke Kreativne Republike prisustvovao je zavidan broj privrednika iz regije, novinara, studenata, te mladih ljudi koji prvi put ulaze u svoj posao.
poslovnidnevnik.ba