Home / Kompanije i Tenderi / Onaj tko nije prisutan na internetu turistički je mrtav

Onaj tko nije prisutan na internetu turistički je mrtav

Googleova dubrovačka konferencija o online marketingu.

Internet je postao uvjerljivo najdominantniji u pretraživanju turističkih destinacija i bukiranju različitih usluga, i zbog toga svi koji rade u turizmu trebaju biti iznimno prisutni na internetu i proizvoditi kvalitetne sadržaje. Toga još uvijek nije svjestan značajan dio hrvatskih turističkih djelatnika koji nisu napravili ni web stranice, istaknuo je Joško Mrndže, direktor Googlea za jadransku regiju povodom konferencije Think Travel with Google održane u Dubrovniku.

Radi se o prvoj turističkoj konferenciji u Hrvatskoj posvećenoj online marketingu i reputaciji turizma, koja je okupila predstavnike turističkih zajednica, konzultante i poduzetnike u turizmu i vezanim industrijama. Google je konferenciju iskoristio da predstavi vlastite alate za efikasnije oglašavanje, ali i podigne svijest o važnosti ulaganja u online segment poslovanja.

Kad je Hrvatska u pitanju, u pretrazi interneta za putovanjem u 2015. u 58 posto slučajeva pretraživala se sama destinacija, što je čak 19 posto više nego u godini prije. Turisti su u 16 posto pretraga gledali hotelski smještaj (17 posto više nego u 2014.) i u sedam posto pretraživali letove i privatni smještaj. Najviše upita imali smo s njemačkog tržišta (17 posto), slijede Talijani, Britanci, Austrijanci i Poljaci.Iako četvrtina turista u svojim pretragama koristi tri ekrana, čak 40 posto pretraga napravljeno je putem smartphonea, što je rast od 71 posto u odnosu na godinu prije.
Nikola Jelačić, Googleov menadžer za turizam stoga ističe da se u oglašavanju trebaju loviti kratki trenuci, što kao strategiju trenutno koristi tek dva posto kompanija.
Mrndže pak ističe da ukupan broj upita za Hrvatsku raste zbog mnogo različitih faktora. “Korisnici traže što mi nudimo, kako smo infrastrukturno povezani, kakva nam je sigurnosna situacija, kakve sadržaje nudimo u sezoni i van sezone, kakve imamo ugovore s aviokompanijama”, pojašnjava te navodi kako su brojne destinacije te najviše velike kompanije napravile snažan iskorak u online promociji.

“Onima koji nemaju iskustva nedavno smo ponudili naš program Digitalne garaže. Radi se o besplatnom alatu s 23 poglavlja o digitalizaciji, koji je namijenjen onima koji bi poduzetnički htjeli biti prisutni na internetu, ne samo na Googleu nego i na društvenim mrežama i drugim kanalima”, kaže Mrndže, te navodi primjer Grčke koja je u suradnji s javnim sektorom putem tog alata educirala svoje male poduzetnike u turizmu.

Googleovci su u Dubrovniku predstavili i ostale alate kojima turistički sektor može poboljšati svoju vidljivost online. Po prvi put hrvatskom tržištu tako je predstavljena kamera Ricoh Theta za snimanje fotografija od 360 stupnjeva, koja se koristi u aplikaciji Street View Ap, uz pomoć koje korisnici mogu sami snimiti i objaviti fotografije na Google Street View. To je zanimljivo investitorima koji su napravili nove hotele, restorane, ponudili nove usluge koje još nisu snimili Googleovi fotografi.

Street View mnogim putnicima postao je presudan u odabiru destinacije u koju žele putovati na odmor. Istraživanja su pokazala da čak 66 posto Amerikanaca koristi virtualne ture za putovanja, stoga se usluga pokazala vrlo korisnom za turistički sektor. Trenutno je dostupna u 77 zemalja a mjesečno je koristi oko milijardu ljudi.

James Davies predstavio je još jedan novi projekt Google kulturni institut, platformu koja koristi nekoliko tehnoloških alata s ciljem oglašavanja kulturne ponude, muzeja, povijesne priče iz destinacija. Korištenje Kulturnog instituta besplatno je i na njemu se trenutno nalazi 675 tisuća galerija. Na Googlovom Kulturnom Institutu trenutno se mogu pronaći Galerija Josip Generalić i Muzej za umjetnost i obrt, a kako neslužbeno doznajemo Hrvatska turistička zajednica razmatra suradnju za postavljanje ostalih muzeja, kao što su Memorijalni centar Nikola Tesla ili pak Muzej Krapinskog pračovjeka.

izvor/poslovnidnevnik/

Poslovnidnevnik.ba

Komentari

komentari

Check Also

BiH firma upala u “svoj” objekt na Hvaru

Predstavnici privatizirane Tvornice čarapa Ključ iz Sarajeva ovih dana provalili su u zgradu u središtu …

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)