Home / Vijesti / BiH / Poduzetnici iz BiH uz internet povećajte promet : Što sve mora imati dobra web stranica

Poduzetnici iz BiH uz internet povećajte promet : Što sve mora imati dobra web stranica

Mnoga mala i srednja poduzeća  nemaju web stranicu, većina koja je ima lošeg je dizajna, te nisu optimizirane za prikaz na mobitelima. Više bi trebali ulagati i u Facebook oglase i Google AdWords
Poslovnidnevnik.ba Vam pomaže da se organizirate u ovom smjeru.Potrebnu pomoć možete zatražiti na mail :info@poslovnidnevnik.ba  i ako želite kompletnu uslugu:web stranicu, stvaranja marketing strategije, prilagođene Vašem preduzeću i brendu.

Pomaže li digitalni marketing povećanju prodaje, najčešće se pitaju mali i srednji poduzetnici. Najkraći i najbolji odgovor na to pitanje je – da

Iako ponekad nije lako uočiti njegov učinak, istraživanja pokazuju da je digitalni marketing više nego učinkovit. Između ostalog, istraživanje tvrtke GE Capital Retail Bank pokazalo je da 81 posto kupaca istražuje proizvode on-line prije nego što ih kupi u trgovini. Odluka o kupnji odvija se puno prije dolaska na mjesto kupovine.

– Također se pokazalo da potrošači u prosjeku potroše 79 dana na prikupljanja informacija prije nego obave veliku kupnju. Dodate li tome podatak da internet u osobne svrhe redovito koristi veliki postotak građana (sudimo po podacima sa socijalnih mreža Facebook i Instagram), jasno je zašto digitalni marketing pruža ogroman potencijal i za male te srednje poduzetnike.

U svakoj zdravoj ekonomiji radna mjesta stvaraju mala i srednja poduzeća. Procjena je da se od 100 novih radnih mjesta njih čak 86 otvara u malim i srednjim poduzećima. U pravilu su upravo takva poduzeća efikasnija i brže reagiraju na tržišne promjene. No, u vremenu digitalne transformacije i za njih je izazov svoje poslovanje prilagoditi novim uvjetima.

Mnogi manji i srednji poduzetnici još uvijek zaziru od digitalnog marketinga ili teško nalaze dobre copywritere, content menadžere i menadžere za društvene mreže, koji će im na najbolji način pomoći u tom aspektu poslovanja.

Isto tako, mali broj poduzetnika koristi mogućnosti Google AdWordsa ili Facebook oglasa.

 Poražavajuća je činjenica da mnoga poduzeća, pa i ona koja direktno privatnim osobama prodaju proizvod ili uslugu, nemaju službenu web stranicu ili je ona zastarjela. Osim lošeg dizajna stranice i neredovita ažuriranja, mnoge od njih nemaju navedene osnovne podatke poput lokacije i usluga te proizvode koje nude. Mnoge nemaju ni gumb koji “poziva na akciju” ili linkove na društvene mreže. Gorući problem je što web stranice nisu optimizirane te prilagođene za prikaz na mobitelima .

Što je content marketing?

Social media: Facebook | Autor: Tobias Hase/DPA/PIXSELL

Content marketing dio je digitalnog marketinga. Za razliku od običnih oglasa plasiranih putem tradicionalnih kanala – televizija ili džamboplakata, ovo je marketinški sadržaj koji potencijalni kupci “žele” čitati i “traže”, te “sheraju”na društvenim mrežama. Pojavljuje se u raznim oblicima – od bloga, prezentacija, infografika, videomaterijala, webinara, newslettera…

Probudite znatiželju kupaca da istraže što im nudite

Na službenoj stranici i društvenim mrežama objavljujete sadržaj koji će kod kupaca probuditi znatiželju da istraži to što nudite. Nemojte pisati samo prodajne članke i statuse te objavljivati samo fotke i videosnimke proizvoda, kaže Belušić.
– U komunikaciji na internetu ponudite rješenje za problem, pa tako nekoga tko pretražuje sve o bolovima u leđima, ciljano uputite u svoj salon za masažu koji se, eto, nalazi dvije ulice dalje. Fokusirajte se na lokalno područje te tome prilagodite svoje Facebook oglase, osobito u vrijeme turističke sezone .

Nezamjenjiva pomoć

Content marketing nije zamjena za vrhunski prodajno osoblje, ali im može biti od nezamjenjive pomoći. U svemu tome niste sami i ne morate biti sami, obratite se nekome tko ima znanje i iskustvo za vođenje digitalnog marketinga kako bi ostvarili željene rezultate.

A zašto je content marketing toliko interesantan?

 

  • Educira publiku jer pomaže potencijalnom klijentu da identificira vlastite potrebe,
  • gradi povjerenje i vjerodostojnost,
  • razvija odnose s klijentima – dijeljenje korisnih savjeta i drugih resursa pokazuje klijentima da vam je više stalo do njih nego do prodaje,
  • povećava posjete na vašu web stranicu,
  • pruža alate koji omogućuju prodaju infografike, vodiči i studije pomažu prodavačima privući, angažirati i pretvoriti ponude u kupnje,
  • na kraju svega i stvara svijest o brendu. Ako se kupci kontinuirano izlažu takvim sadržajima, kad-tad će to rezultirati kupovinom, što je i cilj svake marketinške kampanje.

Nudimo Vam izradu  Web stranice web hosting na vrhunskom nivou kod naših dugogodišnjih partnera  ,prilagoditi sadržaj napraviti izmjene sve u responzivnom dizajnu ,koji je prilagodjen za mobitele.

Kampanje za Vas možemo organizirati u najkraćem mogućem periodu ,kako stalne tako i periodične u zavisnosti od Vaših potreba.

Tim Poslovnidnevnik.ba će Vas približiti neslućenim mogućnostima marketinga i prezentirati Vase usluge i proizvode tamo gdje se nikad niste nadali,ciljano na terenu koji Vama najviše odgovara.

Sve informacije na mail: info@poslovnidnevnik.ba

Poslovnidnevnik.ba

Komentari

komentari

Check Also

BiH firma upala u “svoj” objekt na Hvaru

Predstavnici privatizirane Tvornice čarapa Ključ iz Sarajeva ovih dana provalili su u zgradu u središtu …

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)