Flixbus jača mrežu u BiH

Flixbus jača mrežu u BiH

137
0
PODIJELI

FlixBus jača mrežu linija u BIH uz podršku lokalnih partnera; putnicima BIH ponuđeno “najbolje od dvaju svjetova”

++ “Najbolje od dvaju svjetova” – inovativnim poslovnim modelom FlixBus uveo tradicionalnu autobusnu industriju u digitalno doba

++ Putnici BIH profitiraju od širenja zelene mreže – rast i razvoj lokalnog gospodarstva te visok standard putovanja za svačiji džep

++ FlixBus nastavlja sa širenjem mreže kroz BiH, ali i ostatkom CEE regije: jačanje regije uz potporu lokalnih autobusnih partnera Biss toursa i Centotransa, ali uskoro i uz potporu novih

++ Za najbrže FlixBus lansira ograničen broj karata za 9 BAM od 16.11. do 17.11. za sva putovanja iz BIH prema Sloveniji i Njemačkoj u periodu od 20.11. do 20.12.2017.

++ Karte su dostupne putem www.flixbus.hr, FlixBus aplikacije ili na više od 80 prodajnih mjesta

 

Sarajevo, 15.11.2017. –  FlixBus, europski lider u prijevozu putnika nakon ulaska na tržište BIH u lipnju ove godine jača na tržištu Bosne i Hercegovine nudeći putnicima već više od 5 mjeseci najbolje od dvaju svjetova – kombinaciju visoko razvijene tehnologije te iskustvo tradicionalnih lokalnih prijevoznika. Rast i razvoj na tržištu u posljednjih nekoliko mjeseci pokazatelj su da upravo stavljanje putnika u središte strategije čini ovaj poslovni model uspješnim na svakom tržištu.

Drago nam je da su putnici BiH posljednjih nekoliko mjeseci prepoznali prednosti putovanja FlixBusom što nam je dalo dodatni vjetar u leđa da se više fokusiramo na jačanje tržišta u BiH te radimo intenzivno na daljnjem povezivanju s drugim državama.˝. – izjavio je Boris Blažević, izvršni direktor FlixBusa za CEE regiju.

 Od pokretanja prve linije u lipnju kojom je Sarajevo postalo prva ishodišna točka FlixBusa u BIH uz postojeće destinacije: Sarajevo, Kakanj, Zenica, Žepče, Maglaj, Doboj, Derventa i Brod umrežene su još dvije, Visoko i Kiseljak, putnicima BIH omogućena su direktna putovanja prema Sloveniji te prema 23 destinacije u Njemačkoj. Svakodnevnim autobusnim linijama kroz glavna velika čvorišta FlixBusa poput Ljubljane, Münchena, Frankfurta ili Stuttgarta, uz jedno presjedanje moguće je i putovanje prema više od 1.200 destinacija u 26 europskih zemalja. Osim novih mogućnosti putovanja iz BiH, otvorena su i vrata prema BiH u vidu razvoja regionalnog turizma te mogućnosti otkrivanje Bosne i Hercegovine kao važne turističke destinacije za novih potencijalnih 30 milijuna FlixBus putnika godišnje.

 FlixBus nastavlja sa širenjem mreže Bosnom i Hercegovinom ali i ostatkom CEE regije

Dobrim planiranjem i razvojem mreže linija, one postaju frekventnije, a time se povećava i bolja povezanost gradova i država međusobno. U skladu s time, naglasak je na dodavanju što više novih destinacija u BIH te njihovo povezivanje s ostatkom CEE regije odnosno ostalih zemalja Europe.

˝Ovakav razvoj nam je omogućen zahvaljujući našim partnerima Biss tours-u i Centotrans-u koji su prepoznali budućnost u našoj zajedničkoj suradnji. Zajedno otvaramo nova radna mjesta te pozitivno utječemo na gospodarski rast, a cilj nam je umrežavanje što više destinacija u BIH s novim destinacijama prvenstveno u susjednim zemljama, a zatim i u Europi nudeći prepoznatljivu visoku razinu kvalitete putovanja po pristupačnim cijenama. Uskoro će nam se pridružiti i novi partneri kako bi nastavili u smjeru širenja.˝ – dodao je Boris.

 U CEE regiji koja uz BIH čine Hrvatska, Slovenija i Srbija do sada je putovalo više od 800.000 putnika koji su upoznali sve benefite koje pruža FlixBus zelena mreža koju čini 200.000 dnevnih veza kroz 1200 destinacija u 26 europskih zemalja.

Sve veze i frekventnost linija iz i prema Bosni i Hercegovini može se provjeriti na www.flixbus.hr

 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});



 Zelena i pametna putovanja dostupna svima

Visoku razinu usluge te odličnu široku mrežu autobusnih linija diljem Europe, FlixBus pruža po pristupačnim cijenama. Kao prednost za putnike ističe se prije svega sigurnost ali i udobnost. Stoga FlixBus u svakom svom autobusu osigurava više prostora između sjedala, utičnicu, besplatan internet, besplatnu prtljagu te mogućnost otkaza ili promjene rezervacije do 15 minuta prije polaska. Kako bi planiranje putovanja bilo još jednostavnije, FlixBus je od prošle godine integriran i u Google karte. Isto tako FlixBus svojim korisnicima nudi mogućnost kupovine karata  putem www.flixbus.hrbesplatne mobilne aplikacije koja putniku pruža mogućnost samostalnog planiranja puta, pravovremenih informacija o posebnim ponudama ili o stanju na cestama te ono najvažnije, kupovinu karata bez čekanja u redu. Za one koji kartu vole kupiti osobno, na raspolaganju je više od 80 prodajnih mjesta diljem BiH te se tako karte mogu kupiti u turističkim agencijama ili na autobusnim kolodvorima.

“Svi zeleni autobusi potpuno su opremljeni prema FlixBus standardima te putnicima pružaju jednaku uslugu kao putnicima FlixBusa u Parizu, Milanu, Berlinu, Zagrebu ili Sarajevu. Mi ne nudimo samo prijevoz od točke A do točke B. Svim našim putnicima želimo ponuditi doživljaj putovanja uz najvišu razinu usluge po najboljoj cijeni. To nam je dodatna motivacija da konstatno razvijamo svoje poslovanje u skladu s visokom odgovornošću prema našim putnicima ali i okolišu.“ – naglasila je Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću za CEE regiju.

O nama:

FlixBus je mladi, europski autobusni operater koji od 2013. godine pruža alternativan, udoban i zeleni način putovanja diljem Europe dostupan svačijem džepu. Zahvaljujući mrežnom planiranju i izvrsnom hi-tech pozadinskom sustavu, FlixBus nudi 200.000 autobusnih veza dnevno u 1.200 destinacija i 26 zemalja te predstavlja najveću europsku međunrodnu mrežu autobusnih linija. Osnovan u Njemačkoj, start-up od samih je početaka prigrlio iskustvo i kvalitetu regionalnih malih i srednjih poduzeća te s njima uspješno surađuje. Sa sjedištem u Berlinu, Münchenu, Parizu, Zagrebu, Milanu i Kopenhagenu, FlixBus timovi bave se mrežnim planiranjem, korisničkom podrškom, kvalitetom, marketingom i prodajom, kao i procesom planiranja poslovnog i tehnološkog razvoja. Regionalni autobusni partneri, koji su najčešće obiteljska uspješna poduzeća građena na generacijama uspjeha, odgovorni su za svakodnevno obavljanje prijevoza

press flixbus

Poslovnidnevnik.ba BH Poslovni portal
Poslovnidnevnik.ba
BH Poslovni portal

Komentari

komentari

PODIJELI