Home / Vijesti / BiH / Goriva iz Petrola Q Max-Vrhunska kvaliteta

Goriva iz Petrola Q Max-Vrhunska kvaliteta

Grupa Petrol predstavila je novu generaciju visokokvalitetnih pogonskih goriva Q Max, od sada dostupnih na svim benzinskim pumpama Grupe u Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Hrvatskoj, te Crnoj Gori.

Petrol Q Max Eurodiesel

qmax_diesel_logo_0

Petrol Q Max Eurodiesel predstavlja nadogradnju sadašnjeg dizelskog goriva u ponudi.

Petrol Q Max Eurodiesel predstavlja nadogradnju sadašnjeg dizelskog goriva u ponudi. I tu je upotrijebljen moderan paket višenamjenskih aditiva Afton Chemicals, koji osiguravaju brojna poboljšanja:

  • više od dvostruko veće čistoće prskalica,
  • manje neizgorenih CH i manje čvrstih čestica u auspuhu (ECE 15 testni ciklus),
  • osjetno poboljšana korozijska zaštita površina,
  • niža potrošnja (ECE -15 test), potpuna kompatibilnost s biogorivima

Poređenje goriva Petrol Q Max Diesel i običnog dizelskog goriva (eurodiesel EN 590)

Osobina Petrol Q Max Eurodiesel
Petrol Q Max Eurodiesel Veća 100%
Čistoća prskalica za ubrizgavanje 55% manje taloga
Ekonomika vožnje Do 2,5% niža potrošnja goriva
Sadržaj neizgorenih CH u auspuhu Niža 13%
Sadržaj čvrstih čestica u auspuhu Niža 21%

Petrol Q Max 95

qmax_95_logo_0

Petrol Q Max 95 je novi poboljšani motorni benzin. Poboljšanja su dostignuta upotrebom modernog višenamjenskog paketa aditiva.

Poboljšanja su dostignuta upotrebom modernog višenamjenskog paketa aditiva svjetski priznatog proizvođača aditiva (Afton Chemical VB). Upotreba tih dodataka omogućuje:

  • poboljšanu čistoću usisnih ventila (mercedes M102E i M111 testovi),
  • smanjeno vrijeme otvaranja injektora za ubrizgavanje goriva kao posljedica čišćih površina (testovi na serijskim motorima – mjerenje »LTFT«),
  • niža potrošnja goriva (MVEURO testni ciklus),
  • manji talog u prostoru za izgaranja (»CEC DF 12+« test),
  • gotovo potpuna zaštita površina od korozije (ASTM D665A in D665B testovi),
  • osjetno smanjenje štetnih materija u ispuhivanju

Poređenje Petrol Q Max 95 sa uobičajenim motornim benzinima.

Osobina Petrol Q Max 95  Napomene
Moć čišćenja Veća za 100% Na elementima sistema za napajanje s vremenom nastaje talog. Sa karakteristima deterdženta koje posjeduje, gorivo bitno poboljšava čišćenje sistema i tako održava optimalne uslove za djelovanje motora, što osigurava veću snagu motora.
Čistoća injektora za ubrizgavanje U prosjeku 55% manje taloga Talog, koji se zbog visokih pritisaka i temperatura stvaraju na injektorima za ubrizgavanje, slabi raspršivanje goriva. To rezultira nepotpunim sagorjevanjem što povećava potrošnju goriva i smanjuje snagu motora.
Ekonomičnost vožnje Do 4% niža potrošnja goriva  Potrošnja goriva u najvećoj mjeri zavisi o karakteristikama motora, njegovog održavanja i načina vožnje. No, na potrošnju utičemo i gorivom. Čiste površine i nesmetana prohodnost prskalica i kanala mogu značajno smanjiti potrošnju goriva.
Sadržaj neizgorenih CH u auspuhu Niža 74% Optimalni uslovi za sagorjevanje mogu biti ključni u doprinosu za smanjenje štetnih spojeva u auspuhu. Upotreba kvalitetnog goriva ima veliki utjecaj na to.
Sadržaj NOx u auspuhu Niža 32% (kao u gornjem redu)

Petrol Q Max 100

qmax_100_logo_0

Petrol Q Max 100 je novi poboljšani motorni benzin. Poboljšanja su dostignuta upotrebom modernog višenamjenskog paketa aditiva.

Petrol Q Max 100 je novi poboljšani motorni benzin. Poboljšanja su dostignuta upotrebom modernog višenamjenskog paketa aditiva svjetski priznatog proizvođača aditiva (Afton Chemical VB). Upotreba tih dodataka omogućuje:

  • poboljšanu čistoću usisnih ventila (mercedes M102E i M111 testovi),
  • smanjeno vrijeme otvaranja injektora za ubrizgavanje goriva kao posljedica čišćih površina (testovi na serijskim motorima – mjerenje »LTFT«),
  • niža potrošnja goriva (MVEURO testni ciklus),
  • manji talog u prostoru za izgaranja (»CEC DF 12+« test),
  • gotovo potpuna zaštita površina od korozije (ASTM D665A in D665B testovi),
  • osjetno smanjenje štetnih materija u ispuhivanju

Poređenje Petrol Q Max 100 s uobičajenim motornim benzinima.

Osobina Petrol Q Max 100 Napomene
Moć čišćenja Veća za 100% Na elementima sistema za napajanje s vremenom nastaje talog. Sa karakteristima deterdženta koje posjeduje, gorivo bitno poboljšava čišćenje sistema i tako održava optimalne uslove za djelovanje motora, što osigurava veću snagu motora.
Čistoća injektora za ubrizgavanje U prosjeku 55% manje taloga Talog, koji se zbog visokih pritisaka i temperatura stvaraju na injektorima za ubrizgavanje, slabi raspršivanje goriva. To rezultira nepotpunim sagorjevanjem što povećava potrošnju goriva i smanjuje snagu motora.
Ekonomičnost vožnje Do 4% niža potrošnja goriva Potrošnja goriva u najvećoj mjeri zavisi o karakteristikama motora, njegovog održavanja i načina vožnje. No, na potrošnju utičemo i gorivom. Čiste površine i nesmetana prohodnost prskalica i kanala mogu značajno smanjiti potrošnju goriva.
Sadržaj neizgorenih CH u auspuhu Niža 74% Optimalni uslovi za sagorjevanje mogu biti ključni u doprinosu za smanjenje štetnih spojeva u auspuhu. Upotreba kvalitetnog goriva ima veliki utjecaj na to.
Sadržaj NOx u auspuhu Niža 32% (kao u gornjem redu)

Autoplin LPG Q Max

qmax_lpg_logo_0

Petrol Autoplin LPG predstavlja nadogradnju sadašnjeg autoplina u ponudi, prije svega u sistemu provjere i osiguravanja najvišeg kvaliteta goriva.

Petrol Autoplin LPG predstavlja nadogradnju sadašnjeg autoplina u ponudi, prije svega u sistemu provjere i osiguravanja najvišeg kvaliteta goriva, a sadržajno zaokružuje porodicu pogonskih goriva Petrol Q Max.

PETROL Autoplin (LPG, GPL) je ukapljen naftni plin (UNP) za upotrebu u motornim vozilima. Primjeren je za sve benzinske motore, koji su posebno prilagođeni upotrebi autoplina.

To je gorivo prihvatljivo za okoliš jer doprinosi smanjenju azotnog oksida za 34 posto, karbon-dioksida za 15 i karbon- monoksida za 50 posto. Zato se autoplin vrlo često koristi u javnom gradskom putničkom saobraćaju (Beč, Moskva, Budimpešta, Prag, Milano…), a u nekim gradovima je čak i propisano pogonsko gorivo.

Autoplin je lako ispariva tečnost sa visokim oktanskim brojem, koja je po svojoj energijskoj vrijednosti najbliže benzinu. Ugrađivanjem savremenih uređaja za korištenje autoplina je potrošnja autoplina u poređenju sa benzinom samo još nekoliko postotaka niža, a snaga motora ostaje skoro jednaka.

Širom svijeta je autoplin u velikoj mjeri uvaženo pogonsko gorivo.

Najrasprostranjenije je u Japanu i Evropi, gdje ga koristi već deset posto vozača, i to najviše u Italiji, Holandiji, Poljskoj, Francuskoj, Austriji… Neki proizvođači automobila u svom prodajnom programu nude već tvornički prilagođene automobile na autoplin, sa mogućnošću upotrebe dvije vrste goriva. Ponuda tvornički prilagođenih vozila je iz dana u dan veća.

Plinski pogon se može naknadno ugraditi i u skoro sva vozila na benzinski ili dizelski pogon, a pri tome se prava ušteda pojavljuje prije svega kod ugrađivanja u benzinske motore. Postoji mali broj vozila kod kojih ugradnja nije moguća (na primjer neka vozila sa turbinskim punjačima).

Plin je v vozilima bezbjedno pohranjen u atestiranom čeličnom rezervoaru i pod pritiskom do 10 atm., tako da je u tečnom agregatnom stanju. Rezervoar se puni samo do 80 posto zapremine, a preostali prostor je namijenjen temperaturnom rastezanju tečnosti. Također sve druge komponente plinske instalacije moraju biti atestirane i provjerene.

Parkiranje vozila na plinski pogon u zatvorenim garažnim objektima nije dozvoljeno.

Poslovnidnevnik.ba BH Poslovni portal
Poslovnidnevnik.ba
BH Poslovni portal

 

Komentari

komentari

Check Also

BiH firma upala u “svoj” objekt na Hvaru

Predstavnici privatizirane Tvornice čarapa Ključ iz Sarajeva ovih dana provalili su u zgradu u središtu …

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)