Home / Ličnosti / Treneri-ljudi koji firmama doslovno trpaju pare u džep

Treneri-ljudi koji firmama doslovno trpaju pare u džep

Svaka ozbiljna firma koja se bavi prodajom, nebitno da li su to usluge ili neka komercijalna roba teži da u ovim današnjim uvjetima tržišnog poslovanja i velike ekspanzije tehnološki naprednih oblika prodaje poveća promet svoje kompanije.


Mnogo njih misli da se tu neke radikalne stvari ne mogu napraviti ali na iskustvima drugih koji su uspjeli možemo vidjeti da je to itekako moguće.

Postoje ljudi koji se profesionalno bave obukom i treningom prodajnog osoblja ,menadžera u prodaji i kompletnog lanca kad su u pitanju ljudi iz prodaje.

Naravno da su tu ljudi iz prodaje koji sami hoće da napreduju u znanju i individualno se prijavljuju na predavanja i treninge.

Takva vrsta posla iziskuje veliko znanje i moć da se to znanje prenese sa trenera  na prodavače ili menadžere u prodaji.

Jedan od najboljih koji se bavi ovom poslom u našoj regiji dolazi iz Hrvatske ,tačnije iz Rijeke.

bicanic_poslovnidnevnik.ba
bicanic_poslovnidnevnik.ba

Danijel Bićanić -sales consultant and sales trainer at bicanic consulting.

                                 Postoje pitanja u prodaji koja nisu obična :

Četiri magična pitanja u prodaji!

Svaka poslovna godina u trenerskoj branši ima svoj “hit”. Jedne godine su to pregovaračke vještine, druge godine vještine utjecanja, slijedeće godine upravljanje primjedbama. A ove godine?

E pa ove godine hit je očito slijedeća tema: “Razlikovanje od konkurencije!”.

Ovaj, priznajem vrlo hrabar, zaključak donosim na temelju upita koji nam stižu i broja treninga koje smo održali na temu definiranja jedinstvenih prodajnih argumenata za naše klijente u proteklih godinu dana, a koji se žele konkretno i pozitivno razlikovati od njihovih takmaca na tržištu.

Očito je “gužva u prodajnom šesnaestercu” u većini branši poveća pa svako traži svoju “fintu” i dupli pas kojim će zaobići konkurente i zabiti gol.

Narodskim rječnikom rečeno, jedinstveni prodajni argumenti su ono što nas razlikuje od konkurencije i ono zbog čega će se klijent ili kupac odlučiti za nas (uz nadu da to neće biti samo cijena naravno!).

E sad, prije nego što se uhvatite tipkovnice i pošaljete nam upit za održavanje edukacije na ovu temu i u vašoj tvrtki – STANITE!!

Možda vam, naime, i nije potreban netko tko će vam objasniti kako se definiraju jedinstveni prodajni argumenti. Možda ih već i imate u vašoj ponudi. Možda ih samo niste svjesni. Možda ih samo niste dobro definirali.

Možda, ako odgovorite na sljedeća četiri pitanja, možete uštedjeti sebi i novac na poslovnu edukaciju na tu temu. A ta “magična” pitanja glase:

  1. Po čemu smo bolji od drugih konkurenata?
  2. Koliko smo točno bolji od drugih konkurenata?
  3. Koliko je to po čemu smo bolji od drugih konkurenata važno za naše klijente/kupce?
  4. Kako mogu dokazati da smo bolji od drugih konkurenata?

Jedna ste od onih osoba koja neprekidno ulaže u svoje prodajno znanje?

Prijavite se na   naš mjesečni edukativni newsletter

 na www.bicanic-consulting.eu!

Poslovnidnevnik.ba BH Poslovni portal
Poslovnidnevnik.ba
BH Poslovni portal

Komentari

komentari

Check Also

BiH firma upala u “svoj” objekt na Hvaru

Predstavnici privatizirane Tvornice čarapa Ključ iz Sarajeva ovih dana provalili su u zgradu u središtu …

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)