Home / Vijesti / BiH / PREDSTAVLJAMO PANELISTE BRANDING KONFERENCIJE 06:

PREDSTAVLJAMO PANELISTE BRANDING KONFERENCIJE 06:

Amina Karić, Vice President of Operations “Authority Partners”

Amina Karić

Da sam brand bila bih Lego

Amina Karić počela se baviti informatikom kasnih 80-tih godina. Nakon što je diplomirala na Elektrotehničkom fakultetu u Sarajevu i početne kratke karijere, ratni vihor je odnosi u Sjedinjene Americke Države, gdje je više od deset godina radila kao software developer. U “Authority Partners” radi od samog osnivanja kompanije, prvo kao software developer, a onda kao direktor i sada Vice President Operacija. Veoma je zainteresirana za razvoj IT sektora u Bosni i Hercegovini i rado učestvuje na konferencijama gdje može prenijeti svoja znanja.

Moja supermoć je: Letenje

Kada bih bila brand, bila bih:  Lego

Moj najveći strah: Ne razmišljam o strahovima J

Moja životna filozofija: Budi dobar čovjek!

Najčudnija navika: Mislim da nemam čudnih navika, ili sam   potpuno čudna pa mi je većina stvari normalna.


 

Damir Ciglar, Imago reklamna agencija

“Univerzalni svaštaroš”

Damir CIglar

Uglavnom i pretežito vezan je uz Imago reklamnu agenciju koju vodi od 1992. godine, uz ispomoć na drugim vitalnim projektima (Vitastiq, Projektil, 1&0, Riba ribi grize rep), a društveno korisnim radom vođenja HURA-e izdržao je cijeli mandat.

Za sebe kaže da je “univerzalni svaštaroš” i da se voli petljati u kreativne i pametne segmente svake dobre marketinške kampanje. Posebno mu je draga jednostavna kreacija ambalaže – temelj svakog dobrog brandinga (a i zato jer za kompliciranije stvari brzo izgubi fokus).

Sve češće gleda izvan granica Hrvatske jer je u drugim dvorištima trava zelenija. Još uvijek vjeruje da će osvojiti svijet i okolicu.

Brandingom se bavim: Četvrt stoljeća, barem!

Moja supermoć je: Pojednostavljivanje

Da sam brand bio bih: Apple, naravno

Moj najveći strah je: Iracionalnost

Moja životna filozofija je: Ako ja ne nastojim, tko će?

Najčudnija navika: Grimasiranje


 

Edin Mehić, CEO “Kolektiv”

Anđeo investitor i serijski poduzetnik

Edin Mehic02

 

Svoju kompaniju osnovao je sa 19 godina kao student Prirodno-matematičkog fakulteta. Edin je svoju karijeru izgradio na presjeku tehnologije, potrošačkog interneta i sektorima zabave. On je serijski poduzetnik, dokazani poslovni izvršnik, anđeo investitor i savjetnik, kao i motivacioni govornik, te gost predavač na nekoliko internacionalih univerziteta. Sa više od 15 godina iskustva u izgradnji start up-a, koji se bave tehnologijom i radom sa Fortune 500 kompanijama, Edin je strastven u vezi rastućih ideja, ljudi i novca za izgradnju kompanija i projekata. Kolektiv ltd kompanija je specijalizovana za informacione tehnologije, razvoj softvera za zapošljavanje, dio je Daily Mail i General Trust-a (DMGT) / Alma Media i danas se sadrži od web stranice “Posao.ba” najvećeg nacionalnog odbora za posao, “Agencija Posao.ba”, vodeće BiH kompanije za zapošljavanje i konsultantske kuće za ljudske resurse, “Plata.ba” web stranice za istraživanje plata.

Brandingom se bavim: 20 godina

Moja supermoć je: pomaganje drugima da budu najbolja verzija sebe

Da sam brand bio bih: Tesla

Moj najveći strah je: izgubiti želju za stalnim unaprijeđivanjem

Moja životna filozofija je: kada nemaš posla, radi na sebi, tu uvijek ima šta da se radi

Najčudnija navika: ovisnost o novim izazovima


 

Elma Pašić, General Manager/Prokurist “GfK BH” d.o.o.

Elma-Pasic

Ako želimo vidjeti promjene, sami ih trebamo praviti

 

Elma Pašić je generalni menadžer i prokurista GfK BH agencije za istraživanje tržišta i javnog mnijenja. Diplomirala je psihologiju, a trenutno je na znanstvenim magistarskim studijama iz marketinga. Više od 20 godina bavi se istraživanjem tržišta, voli otkrivati novo, uvidi je oduševljavaju. U GfK BH radi od osnivanja, 2004. godine, a prije toga je iskustvo sticala u lokalnim agencijama. Gošća-predavačica je na Univerzitetu u Sarajevu na teme Istraživanja tržišta, novi trendovi u istraživanju tržišta, metodologija istraživanja. Učesnica je brojnih okruglih stolova i panel diskusija na temu ponašanja potrošača. Pet godina radila je pri CLIPSEE projektu – Klinička psihologija u Jugoistočnoj Evropi, te u NGO sektoru na razvoju civilnog društva i psihosocijalnim programima. Članica je ESOMAR-a i aktivna u profesionalnim udruženjima. S ponosom ističe da je dio uprave Udruženja Marathon Sarajevo i dijeli radost sa trkaćom zajednicom u gradu i šire. Školovala se, živi i radi u Sarajevu; majka devetogodišnjeg sina.

Moja supermoć je: Razumijevanje i optimizam

Da sam brand bila bih: Star Wars

Moj najveći strah je: Biti prisiljen baviti se nečim nedinamičnim, repetitivnim i monotonim

Moja životna filozofija je: Neće samo. Ako želimo vidjeti promjene, sami ih trebamo praviti!

Najčudnija navika: Ne vidim ih čudnim, mada me nekada čudno gledaju što vrijeme trošim u svrhu podrške drugima da se pokrenu i trče, kada je meni već zabranjeno.


 

Haris Memić, CEO “Symphony”

“Symphony” je radna snaga budućnosti

Haris-Memic

 

Svoju karijeru razvijanja softvera započeo je u Holandiji, kasnih devedesetih. Tada je i postao svjestan svoje fascinacije outsourcing-om i povezivanjem usluga, radeći preko nepovezanih geografskih područja. Nakon što je diplomirao u Holandiji, svoju profesionalnu karijeru započeo je kao software developer, te je uskoro i počeo dobijati poslove radeći kao freelancer za velike internacionalne kompanije u Amsterdamu.

Nije dugo prošlo prije nego se prepustio svojoj najvećoj želji- da se preseli u Bosnu i Hercegovinu i slijedi svoju fascinaciju razvijanjem profesionalnih outsourcing usluga.

Danas se najviše vidi kao CEO kompanije prema kojoj je veoma strastven, a to je “Symphony”. Kaže da nije stvar samo u outsourcing-u, već u nečem mnogo višem. “Symphony” je kuća tehnologije vođena kulturom u kojoj granice, državljanstvo i geografija ne mogu zaustaviti prikupljanje najboljih talenata iz cijelog svijeta. Jednostavno rečeno, “Symphony” je radna snaga budućnosti. Iako “Symphony” zahtijeva većinu njegovog vremena i pažnje, Haris i dalje ima strast prema biznisu i to je razlog zašto je suosnivač/investitor niza drugih uspješnih biznisa širom svijeta (BiH, Holandija, SAD, Danska i Njemačka).

Karijera: IT-om se bavim 15 godina, a izvršnim menadžmentom 10 godina

Moja supermoć je: Biti i ostati jednostavan

Da sam brand bio bih: Symphony jer sam, i uvijek sam bio, istinski strastven prema ovoj kompaniji!

Moj najveći strah je: Javni govor

Moja životna filozofija je: Ostani sretan!

Najčudnija navika: Strast prema nekretninama


 

Igor Štefanac, PR Manager za Hrvatsku i Sloveniju “IKEA”

Biti kao Tesla…

igor štefanac

 

Igor Štefanac ima 37 godina i diplomirani je novinar zagrebačkog Fakulteta političkih znanosti. Nakon završetka studija, svoja prva radna iskustva stekao je radeći u Ministarstvu unutarnjih poslova Republike Hrvatske, gdje je prvo bio savjetnik za odnose s javnošću u Policijskoj upravi Zagrebačkoj, a potom i zamjenik glasnogovornika u Kabinetu ministra.

Nakon trogodišnjeg rada u ministarstvu, zapošljava se kao voditelj odnosa s javnošću Hrvatske udruge banaka. Na toj poziciji osnovni zadatak bio mu je uspostavljanje ove funkcije te priprema javnosti na početak rada, tada vrlo aktualnog, kreditnog registra banaka, HROK-a. Nakon dvije i pol godine rada u udruzi, 2008. godine započeo je suradnju s agencijom za komunikacijski menadžment, Premisom, gdje je radio kao savjetnik za klijente poput Zagrebačke banke, MOL-a, INE i Croatia Airlines-a.

  1. godine IKEA je objavila planove za ulazak na hrvatsko tržište. Igor se prijavio na natječaj gdje je imao sreću biti izabran kao PR menadžer za Hrvatsku i Sloveniju.

U okviru ove pozicije, podupire komunikacijske aktivnosti i napore za realizaciju projekta izgradnje IKEA-ine robne kuće u Zagrebu. Nakon četiri godine rada u Zagrebu, preselio se u regionalnu centralu tvrtke IKEA u Beogradu gdje je radio kao regionalni menadžer za odnose s javnošću. Nakon što su dobili građevinsku dozvolu za prvu IKEA robnu kuću u Beogradu, odluka je pala da se početkom 9-tog mjeseca 2015. godine vrati i svojim iskustvom nastavi podupirati, sada operativni biznis, robne kuće u Zagrebu.

Odnosima s javnošću se bavim: 13 godina

Moja supermoć je: Pričanje

Da sam brand bio bih: Tesla (i znanstvenik i kompanija za proizvodnju automobila – jer su oboje ili mijenjali ili mijenjaju svijet na bolje

Moj najveći strah je: Visina!!

Moja životna filozofija je: Živi i pusti druge da žive

Najčudnija navika: Ajme… neke stvari neka ostanu privatne


 

Milad Čerkić, CEO Atlantbh d.o.o. Sarajevo

Moj najveći strah je baterija na 5%

Milad Čerkić

 

Milad Čerkić je CEO posvećen stvaranju odličnih uvjeta za rad sa ciljem da inspiriše ljude da kreiraju proizvode za naredne decenije. Bio je uključen u stvaranje prvog BH IT kampa za učenje koji se bavi razvijanjem vještina među nezaposlenima, te pružanjem direktnog izlaganja novim tipovima školovanja kao i poveznicama sa trenutnim potrebama na tržištima za rad.

“Atlantbh” osnovan je još 2000. godine, a danas razvija ideje sa nekima od najcjenjenijih kompanija svijeta, pretvarajući koncepte u proizvode, a sve to sa originalnim bh. resursima i ljudskim kapitalom.

Brandingom se bavim: 23 godine

Moja supermoć je: Kuhanje za moje kćerke

Da sam brand bio bih: Uber

Moj najveći strah je: Baterija na 5%

Moja životna filozofija je: Talenat i inteligencija se mogu pojednako raširiti po svijetu, ali prilika ne.

Najčudnija navika: Naručivanje sijalica iz cijelog svijeta


 

Minka Gazibara-Bajramović, CEO SM Studio Marketing Legend

Odbijam da strahujem

Minka Gazibara -Bajramović

 

Već 11 godina vodi agenciju SM Studio Marketing Legend. Na njenom je čelu još od njenih ranih početaka, kada je na tržištu BiH i regije poslovala u afilijaciji sa svjetskim lancem JWT. Kroz svoju bogatu karijeru, započetu 1999. godine, Minka je objedinila medijska iskustva radeći na TV Hayat i outdoor provideru – Metropolisu, znatiželjno se baveći printom, te radeći kao consultant za IREX promediju, američku asocijaciju koja je pomagala bosanskohercegovačkim medijima nakon rata. Poslovna partnerstva sa klijentima, kao što su Nokia, Panasonic, Samsung, Red Bull, Nestle, Ferrero i domaćim – Violetom, Bosnalijekom, FDS-om ili BH Telecomom davno su prevazišla čistu poslovnost i prerasla u dugogodišnja poslovna prijateljstva.

Brandingom se bavim: 17 godina

Moja supermoć je: Nikad ne odustajem

Da sam brand bila bih: Istanbul

Moj najveći strah je: Odbijam da strahujem

Moja životna filozofija je: Istina i samo istina

Najčudnija navika: Meni ni jedna nije čudna☺


 

Špela Levičnik Oblak, direktorica LUNA TBWA (Slovenia) i regionalna direktorica LUNA TBWA CEE Adriatic

Život sa vedrije strane

Špela Levičnik Oblak

Karijeru je započela kao copywriter u jednoj maloj lokalnoj agenciji koja je bila savršeno tlo za kasnije učenje i razumijevanje brand priča. Novu operaciju – GREY LJUBLJANA započinje 1996. godine, kao i novu karijeru kao direktorica menadžmenta. U agenciju LUNA TBWA prelazi 2002. godine kao zamjenik direktora u prvoj godini, a godinu kasnije kao direktorica menadžmenta, te 2008. godine kao regionalna direktorica. Tokom cijele karijere pokušava vidjeti dalje od svog dnevnog posla, ili kroz učestvovanje u komori za nacionalno oglašavanje ili u Asocijaciji menadžera. Čvrsto vjeruje da možemo postići više i bolje ako dijelimo, pričamo i sarađujemo.

Moja supermoć je: Sposobnost da slušam

Kad bih bila brand, bila bih: Teško je odabrati samo jedan, ali poštujem Dove

Moj najveći strah je: Stajati mirno

Moja životna filozofija: Uvijek gledati na život sa vedrije strane Najčudnija navika: Nije čudna, ali je veoma izazovna: Volim pisanje scenarija za filmove i TV serije


 

Sanja Milinović, direktorica odjela za direktni nastup na tržištu Hrvatskog Telekoma:

Da sam brand bila bih BMW

Sanja Milinovic

Iako inženjer po struci, direktorica odjela za direktni nastup na tržištu Hrvatskog Telekoma Sanja Milinović, najveći je dio karijere provela u marketingu i komunikacijama. Deset godina je bila direktorica najveće kreativne agencije u Hrvatskoj Digitela, a zadnje dvije godine je direktor odjela za izravan nastup na tržištu u segmentu privatnih korisnika u Hrvatskom Telekomu. Uz diploma Fakulteta za elektroniku i računarstvo, Sanja ima i MBA diplomu s Henley Business School, University of Reading, UK. Brandingom se bavi preko 15 godina.

Moja supermoć je: Optimizam

Da sam brand bila bih: BMW

Moj najveći strah je: Da će me jednog dana biti strah

Moja životna filozofija: Gdje ima volje ima i načina

Najčudnija navika: Brojanje stepenica


 

Sanja Partalo, Columbia Business School

Put koji se rjeđe bira…

Sanja Partalo

Sanja je gostujuća profesorica na Columbia Business School i konsultantica za marketing. Donedavno je bila potpredsjednica Strategije u agenciji 360i (Ad Age #1 Digitalna agencija, Mashable Digitalna agencija godine, Fast Company Najinovativnije kompanije, Forbes Najinovativnija agencija, iMedia Agencija godine).

Nadgledala je strategije digitalnog marketinga i kreativnog razvoja za portfolio nekih od najpriznatijih svjetskih brendova uključujući Coca-Cola, Target, Spotify, Canon i Proctor & Gamble.

Sanja se pridružila 360i nakon Johannes Leonardo (Ad Age Mala agencija godine) gdje je bila Direktor za strategije, radeći na Diet Coke i Google-u. Prije Johannes Leonardo-a, bila je direktorica za globalne strategije za Y&R u New York-u. U ovoj ulozi, vodila je globalne strateške timove za Dell, Revlon, Conrad Hotels, Waldorf-Astoria Hotels & Resorts i Virgin Atlantic.

Za svoj rad na repozicioniranju Dell brenda dobila je TED Ad Worth Spreading nagradu, te su njen profil i biografiju objavili i Fast Company i the New York Times. Sanja je ušla u svijet oglašavanja putem prestižnog WPP MBA programa stipendije, a svoju MBA diploma je stekla na Columbia Business School.

Brandingom se bavim: 13 godina

Moja supermoć je: Računaju li se ljubaznost i hrabrost kao supermoći? 🙂

Da sam brand bila bih: Patagonia

Moj najveći strah je: Izgubiti one koje volim u svom životu. Sve ostalo je manje važno.

Moja životna filozofija je: Dva su se puta razilazila u šumi i ja odaberem onaj koji se rjeđe bira, i to je ono što je sve promijenilo. — Robert Frost

Najčudnija navika: Gledanje repriza Fraiser-a (stara TV serija) da se opustim nakon dugog dana.


 

Thomas Trautmann: ekspert za neuromarketing, partner u kompaniji SalesBrain

Sreća je njegova supermoć

Thomas Trautmann

Thomas Trautmann ima preko 25 godina iskustva u inženjeringu i marketingu sa high-tech i industrijskim kompanijama kao što su Robert Bosch, Hewlett-Packard, AOL, Steelcase i Sapa Building Systems. Prije pridruživanja SalesBrain-u, Thomas je radio kao CMO u Turck Doutec-u gdje je i uveo NeuroMap™ proces, iskusivši ga iz prve ruke.

On ima veliku strast za razumijevanjem šta proizvode i biznise kojima upravlja čini jedinstvenima, fokusiranim ka klijentima, otkrivajući njihove skrivene motivacije i želje. Ovo mu je omogućilo da izgradi jake veze sa svojim biznis kupcima, te ojača njihove konkurentske prednosti.

Rođen u Švicarskoj, njemačkog porijekla, Thomas je živio u Belgiji, Francuskoj i Irskoj, te se smatra građaninom Evrope. Diplomirao je kompjuterski inženjering, a svoj doktorat je stekao na temu vještačkih neuronskih mreža.

Moja supermoć je: Sreća

Kad bih brand bio bih: KTM

Moj najveći strah je: Imati dosadan život

Moja životna filozofija je: Ne slušajte skeptike!

Najčudnija navika: Iskakanje iz aviona koji radi savršeno


 

Vladimir Dimovski: COO McCann Adriatic

Uz njega je sve moguće

Vladimir Dimovski

On je osoba kreativnog srca, koja prenosi strast u posao i život. Sa zapanjujućom, stalnom i neiscrpnom energijom, Vladimir Dimovski, COO McCann Adriatic, je čovjek od akcije, uvijek fokusiran na sada i ovdje. IT developer koji je usmjerio svoju znatiželjnu prirodu prema svijetu komunikacija, fokusirajući se na onu međuljudsku. Njegova karijera se vrtoglavo razvija u posljednjih deset godina. U McCann Skopje došao je kao grafički dizajner u vrijeme kada je marketing biznis u Makedoniji još uvijek započinjao. Iako je i dalje odličan u dizajnu, njegov poduzetnički duh je mnogo jači, ispunjen stalnom željom za novim izazovima i težnjama za napretkom. Uskoro nakon toga postaje Novi Biznis Direktor u McCann-u Skopje, te 2006. godine preuzima menadžment Agencije. Vladimir je prožeo novi duh u biznis i zajedno sa svojim timom napravio McCann Skopje najboljom makedonskom agencijom. U novembru 2014. godine, unaprijeđen je u Glavnog operativnog direktora zaduženog za agencije u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Albaniji i Makedoniji unutar I&F McCann Grupe. Vladimir je vodio agenciju McCann Skopje kada je osvojila prvog Zlatnog Lava na Balkanu.

Moja supermoć je: locirati, motivisati, stimulisati i dobiti najbolje od ljudi

Kad bih brand bio bih: Google

Moj najveći strah je: kad sanjam da kočnica u autu otpušta Moja životna filozofija je: sve je moguće

Najčudnija navika: ima ih mnogo

 

Poslovnidnevnik.ba

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentari

komentari

Check Also

BiH firma upala u “svoj” objekt na Hvaru

Predstavnici privatizirane Tvornice čarapa Ključ iz Sarajeva ovih dana provalili su u zgradu u središtu …

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

New to site? Create an Account


Login

Lost password? (close)

Already have an account? Login


Signup

(close)