BRANDING KONFERENCIJA #6 – MIND YOUR BRAND

BRANDING KONFERENCIJA #6 – MIND YOUR BRAND

17525
1
PODIJELI

Branding konferencija najjačim programom do sada, nastavlja sa predstavljanjem svjetskih trendova u oblasti brendinga i komunikacija.

Sarajevo i ovog juna postaje regionalni centar diskusije na temu brendinga i komunikacija. “Mind Your Brand” slogan je šeste Branding konferencije, koja će se održati 3. juna u My FACE-u, čime nagovještava iznimno zanimljiv sadržaj i vrhunske predavače.

Već smo navikli da Branding konferencija dovodi eminentne eksperte iz oblasti brendinga i marketinga, što potvrđuje i ovogodišnjim programom. Dolazak eksperta svjetskog renomea iz oblasti neuromarketinga Thomasa Trautmanna sigurno će privući veliku pažnju stručne javnosti. Gospodin Trautmann je partner u kompaniji SalesBrain, pioniru i lideru u ovoj oblasti.

Očekuju nas vrlo interesantna predavanja i panel diskusije ostalih eksperata kao što su: Špela Oblak – CEO LUNA TBWA, Slovenija, Damir Ciglar – CEO Imago, Hrvatska, Edin Mehić – CEO Kolektiv, BiH, Amina Karić – Vice President of Operations, Authority Partners, BiH, Haris Memić – CEO Dev Logic, BiH, Milad Čerkić – Osnivač kompanije Atlantbh BiH, Sanja Milinović – direktor odjela za direktni nastup na tržištu Hrvatski Telecom, Minka Gazibara – CEO Studio Marketing, BiH, Igor Štefanec – Corporate Communications Manager Ikea Hrvatska, Elma Pašić – CEO GFK, BiH.

 

Sloganom konferencije “Mind Your Brand” šaljemo jasnu poruku da vodite računa o svom brendu. Fokus mora biti na konstantnom razvoju i unapređivanju pozicije u svijesti potrošača. Pri tome brandovi moraju ostati dosljedni vrijednostima iza kojih stoje, a u isto vrijeme biti dovoljno zanimljivi i stalno nuditi više od očekivanog.  Samo investiranjem u inoviranje brenda i održavanje interakcije s tržištem možete osvojiti nove i iznova zadiviti lojalne potrošače”, istakla je Vesna Beganović, Founder & CEO agencije Via Media.

Za više informacija o programu, predavačima, kao i Early Bird prijavama saznajte na www.branding.ba

***

INFO:

Prva Branding konferencija održana je 2011. godine sa ciljem podizanja svijesti lokalnih poduzetnika i brand menadžera o važnosti marketinga te ulozi branda u strateškom razvoju kompanije.  Branding konferencija donosi novosti marketinških strategija, gostovanja vrhunskih predavača, organizaciju zanimljivih radionica i panel diskusija, te inspiriše kreativnu energiju i potiče networking. Prethodne Konferencije okupile su regionalne i svjetske marketing stručnjake koji su govorili o svemu onome što nam budućnost donosi kada su u pitanju marketinške strategije, nova tržišta, promjene u okruženju.

Branding konferencija se iz godine u godinu razvija i povećava svoj utjecaj na lokalno ali i regionalno tržište koju u prosjeku posjeti 341 sudionik iz 11 zemalja uz objave i reportaže u više od 60 medija.

Partneri Branding konferencije:

Sberbank, Courtyard Marriott, HTC

 

Medijski partneri:

BiH: FTV, FACE TV, Oslobođenje, Blic, RSG, Business magazin, Media Marketing, InStore, Klix, Al Jazeera Balkans, Fena, Akta, Modamo.info, Europlakat, Media RES, Manager.ba, Dnevni list, Onasa,Poslovnidnevnik.ba

Hrvatska: Forbes

Srbija: Advertiser Serbia, Marketing Mreža, Marketing ITD, PRspective.rs

Slovenija: Marketing magazin

Poslovnidnevnik.ba

 

Komentari

komentari

PODIJELI