Općina Kakanj 25. novembra dobija savremenu administrativnu zgradu

Općina Kakanj 25. novembra dobija savremenu administrativnu zgradu

238
1
PODIJELI

U okviru Programa obilježavanja 25. novembra – Dana državnosti BiH, u utorak 24. novembra, u 13:00 sati, u Kaknju će biti svečano otvorena novoizgrađena savremena administrativna zgrada u kojoj će biti smještene općinske službe.

Nova zgrada se sastoji od podzemnih prostorija sa 52 garažna mjesta, te 3 etaže. Zgrada sadrži 5 poslovnih prostora, šalter-salu, salu za sjednice Općinskog vijeća, veliki hol, salu za vjenčanja, liftove, server-sobe, prostorije za smješaj službenika koji rade u općinskim službama i Zavodu za planiranje i izgradnju općine Kakanj, te druge prostorije. Svi dijelovi zgrade su bez arhitektonskih barijera i prilagođeni osobama u invalidskim kolicima, a na jednoj od etaža su izgrađeni i posebni toaleti za invalidna lica.

Projektant i nadzor bila je firma „Entasis“ Zenica, izvođač radova u I fazi bio je konzorcij „ITC“ Zenica i „Trgošped“ Kakanj, a u drugoj fazi „ITC“. Tokom izvođenja radova angažirano je i nekoliko podizvođača za određene radove.

Radi se o prvoj zgradi u historiji Kaknja u kojoj će biti smještene općinske službe,  a koja je u vlasništvu Općine, obzirom da je stara i trošna zgrada koju su općinske službe koristile proteklih nekoliko decenija u vlasništvu Rudnika mrkog uglja Kakanj.

Izgradnja nove savremene zgrade Općine Kakanj nije bila samo izraz potrebe da se konačno jednom trajno, bar za narednih  100 godina, riješi problem smještaja općinskih službi. Izgradnja nove zgrade više je bila izraz narasle potrebe da se  omogući nastavak uzlazne putanje kontinuiranog poboljšanja kvaliteta usluga koje se pružaju građanima Kaknja.

Izgradnju zgrade finansirala je Općina Kakanj i to bez kreditnih zaduženja.

Finansiranje izgradnje se vrši kroz odlično osmišljen model kojim je osigurano da ulaganje ne optereti Budžet Općine Kakanj.

Naime, prva faza radova se finansirala iz sredstava ostvarenih prodajom poslovnih prostora koji su bili u vlasništvu Općine Kakanj. Ova sredstva, prema zakonskim odredbama, mogu biti utrošena samo za izgradnju novih nekretnina u vlasništvu Općine i ne mogu biti utrošena u drugu svrhu. Stare poslovne prostore je trebalo prodati jer je bilo nužno izvršiti velika ulaganja u njihovu rekonstrukciju, a postojali su i veliki problemi u naplati iznajmljivanja ovih prostora. Izgradnjom nove zgrade Općina Kakanj je dobila nove poslovne prostore koji su predmet prodaje po sistemu visoki ROH – BAU kako bi se obezbijedila sredstva za drugu fazu radova na izgradnji zgrade.

Izgradnja nove zgrade nije opteretila Budžet Općine Kakanj. Naime, u proteklom periodu Općina je u potpunosti realizirala socijalna davanja, redovno su isplaćene stipendije za učenike i studente, redovno su izvršavane obaveze u pogledu stimulativnog zapošljavanja pripravnika, isplaćeni su podsticaji u poljoprivredi, realizirana su značajna ulaganja u infrastrukturu, osigurane su brojne povlastice za investitore, a uz sve to Općina Kakanj je u prošloj godini zabilježila i višak prihoda nad rashodima u iznosu od 108.700 KM, a i tokom 2015. godine bilježiti pozitivne rezultate. Osim toga, ukupan općinski budžet je u proteklih nekoliko godina porastao sa 11 miliona koliko je iznosio 2011. godine, na gotovo 21 milion koliko iznosi pripremljeni nacrt za 2016. godinu.

Komentari

komentari

PODIJELI